< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » In juli '06 gestopt, gaan voor 1ste kind

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
In juli '06 gestopt, gaan voor 1ste kind
21/01/2008 @ 13:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Dames,

Alles goed, Zag dat ik niet de enige was die een tijdje niet meer is geweest.

Hier gaat alles weer goed. Stijn heeft het RS virus zo goed als achter de rug, na een pufje en een antibiotica kuur. Van de kuur moeten we nog 2 dgn. Vrijdag gaan we een weekje naar de vossemeren (centerparcs), de eerste echte vakantie. Ben benieuwd hoe het zal gaan, lekker zwemmen. We gaan elke week al naar babyzwemmen dus dat zal wel goed gaan. De laatste tijd niet geweest ivm met ziek zijn. Stijn krijgt nu een echt schema, ja eindelijk. Zijn dagen zien er nu zo uit:

7:00 wakker en flesje (200cc)
7:15 weer lekker slapen en papa en mama ook
9:00 wakker en knuffelen, douchen aankleden.
9:30 spelen + beetje drinken
10:00 Fruithapje
11:00 Slapen
12:30 Half broodje + flesje (90cc) Dit omdat hij geen flesje meer wil
13:00 Slapen
15:00 spelen + beetje drinken
17:00 Warm eten + yoghurt
17:45 Slapen
22:00 Wakker + flesje met extra beetje rijste bloem( 210 cc)

Zo zien onze dagen er nu uit, hij doet het er goed op.

Hoe is het met onze ander kleine mannetjes!!!!

En hoe is het met onze a.s moeder. Het schiet mooi op, en hebben we al een buikfoto???

Groetjes Ansje

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 12:14
Zoey

Een aardig schema zo met Stijn...Ben blij dat hij (en daardoor ook de ouders) weer aan de betere hand is...Het is al echt een mannetje aan het worden..Laat even weten hoe het zwemmen is gegaan en geniet van jullie weekje weg!..Met de a.s. mama gaat het alemaal wel goed, alleen slaap ik nog steeds amper en blijven de harde buiken komen...Donderdagochtend wordt het kamertje geleverd en kan ik strakjes al heerlijk het kamertje binnen lopen met al zijn/haar spullentjes, lijkt me heerlijk!...Zal van de week als ik thuis de computer opstart (ben nu op werk) een buikfoto plaatsen...Heb nu inmiddels een aardige buik, hihi...

Ik wil trouwens proberen borstvoeding te geven, maar hoe hebben jullie dit aangepakt en welke borstpompen vonden jullie fijn (straks voor het afkolven)...

Gaat alles verders gaat met iedereen??
Kus

[Laatst gewijzigd door Zoey - 22/01/2008 @ 12:15] - Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 20:45
Indootje

Hallo meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Zo te lezen gaat het prima met iedereen.
Zoey, bij jou schiet het echt op zeg. Ben benieuwd naar de foto's van jouw buik.
Hier gaat alles zijn gangetje. Rond de kerst dacht ik echt dat het eindelijk raak was maar helaas kwamen de met kerst door. Ik was er goed ziek van. Helaas is mijn cyclus weer langer geworden (van 30 naar 36 dagen). Je wordt er echt niet goed van. De afgelopen 2 maanden was het netjes 30 dagen. Nu is het weer lastig.
Ik ben er ook echt klaar mee. We zien het allemaal wel. We gaan er geen extra moeite meer voor doen. Hopelijk is het nog binnen de 2 laatste Clomid kuurtjes raak, anders moet ik weer naar de gynaecoloog. Daar heb ik absoluut geen zin in.
Tja, het is afwachten. Hopelijk begint 2008 goed voor ons.

Liefs Indootje

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 22:10
dotje

Indootje, het is jullie natuurlijk van harte gegund... fijn dat je nog eens wat van je laat horen. We zijn je zeker niet vergeten hoor! De duimen draaien nog steeds op de achtergrond

Zoey,
leuk zeg, gaat goed vooruit met jullie voorbereidingen. Harde buiken had ik soms ook wel, maar de slapeloze nachten heb je zeker nog te goed voor na de geboorte
Ik heb niet zo heel vaak afgekolfd, deed het via een gehuurd toestel van de CM. Mijn zus had van een vriendin een handkolf van Avent en was er ook heel blij mee. Handig waren vooral de zakjes om melk in te vriezen. Ik deed het altijd in kleine porties, ook al had ik een pak afgekolfd. Dan kon je beter samenstellen hoeveel je nodig had en ontdooide het makkelijker. Zakjes platleggen is ook een tip, dan is het echt supersnel ontdooid!
Borstvoeding was bij mij in het begin echt een gesukkel. Had dan ook een zoontje met een ongelofelijke zuigdrang... dan natuurlijk gigantische stuwing, kloven... maar dat gaat allemaal voorbij. Dus als het wat lastiger gaat: echt doorbijten en nadien is het zoooo makkelijk om alles steeds bij je te hebben.
hihi - tot zover mijn tips.

moet hem nu snel zijn laatste fles gaan geven.
tot later,
dotje

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 09:59
Sientjen

Online Status Stuur bericht
Dag Dames,

Ik kom hier nog eens even piepen. Ben tegenwoordig meer actief op het Zaapy Baby forum maar wxil toch eens even komen zien hoe het hier met jullie gaat!

bij ons gaat alles goed. Daan is 3 maand , meet 58 cm en weegt 5.800 kg.
Vandaag moet ik wel eens naar de Ka want hij is al anderhalve week uti zijn normale doen en krijst enorm vanaf zijn tweede fles van de dag. Er lijkt iets neit goed te zijn met de vertering...huisarts zei gewoon krampjes maar die zouden dan tegen afgelopen weekend zeker moeten overzijn. En aangezien ik gisteren in totaal 6 uur met een krijsende baby heb rondgelopen.... niet over dus

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 09:16
Zoey

Kwam even spieken hoe het met iedereen gaat, maar vooral om de banner van Indootje te bekijken!..kus

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 08:30

Hoi Hoi,

Zoey jij schiet ook mooi op. Voel je je goed?? Nog een paar weekjes!!!

Hier gaat alles goed. Stijn heeft tegenwoordig een pufje hij piept en rochelt. Dit is het 2de pufje al. We hebben niet het idee dat het werkt, maar hij verder goed te pas.

Hoe is het met de andere zonen!!!

Groetjes Ansje

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 19:31
Indootje

Wauw Zoey, wat gaat de tijd snel zeg. Nog maar 2 weken!
Veel succes met de laatste loodjes.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 08:04
Zoey

De tijd kan mij momenteel niet snel genoeg gaan, want de kleine mag zich wat ons betreft aan gaan dienen....Maare, ik zie aan je banner dat wij even hard moeten gaan duimen!..Meis, ik hoop het zo voor je!..

Kus voor iedereen....

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 15:19
Zoey

Daar is ze dan eindelijk!...Niet alleen ik, maar ook onze kleine meid, Semm...Afgelopen woensdag is een precies een week 'te vroeg' gekomen en na een bevalling van net 7 uur is ze geboren om 06.34 uur...Ze is ongeveer 52 cm en ze woog bij haar geboorte 3560....Het was knap heftig, want van 3 cm ging ik ik nog geen 2 uur naar 9 cm, maar gelukkig is dat alles achter de rug....Om 10.00 uur waren we al weer thuis...

Ik kom snel weer even buurten en hoop dat met jullie ook alles goed gaat...Probeer ook nog een foto van haar te plaatsen op mijn profiel..

Dikke kussen van een trotse mama...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:16
Zoey

Indootje, spannende tijd aan je banner te zien!....Ik denk en duim voor jullie, kus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]