Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 19:43 Kiki | Hey dames, Ben sinds gisteren terug van vakantie. Zalige vakantie gehad, goed weer, lekker eten en mooie stranden. Wat wil een mens nog meer? Vandaag mijn eerste echo gehad. Is echt wel heel indrukwekkend om eindelijk te zien dat er een kindje in je buik groeit. Kon ook het hartje al horen kloppen. Dan pas besef je dat je zwanger bent. Groetjes Kiki |
| 06/10/2008 @ 13:37 Westerhoutje | Heey meiden, Hier is alles goed. zaterdag was mijn trouwdag en dat hebben we samen gevierd en gister heb ik lekker geshopt...nou ja lekker. Ik moest telkens aan mijn man vragen of ie mijn schoenen/broek of dergelijke aan of uit wilde trekken en dat bracht soms hilarische tafarelen met zich mee. Nu heb ik dus weer leuke items aan mijn garderobbe toegevoegd en ik heb goed opgelet dat ik het na mijn zwangerschap ook nog goed kon dragen. van die voedingstopjes enzo. Omdat ik me zo goed voel heb ik dus ook de verloskundige niet gebeld. Moe en last van stuitje heb ik nog wel maar dat is niets nieuws onder de zon. Volgende week naar de verloskundige is nu naar mijn gevoel vroeg genoeg. Pien: Jeetje wat een rot gevoel moet je dat hebben gegeven en dan ook nog zo ziekjes toen hij opgehaald werd. Is iedereen nu wel weer beter? Dais: Enorm benieuwd ben ik wat ik voor mensje in mijn buik heb. Niet alleen het geslacht maar ook hoe het eruit ziet op wie het lijkt of het haar heeft of een heel kaal koppie. Hahahaha zo kan ik uren door fantaseren. Wendy: tnx voor die info die had ik hard nodig. Als ik hem al verloren had dan heb ik hem dus gewoon weer aangemaakt. Hoe is het verder met je en je meiske?? Groetjes Westerhoutje |
| 07/10/2008 @ 16:15 Kiki | Hey dames Heb op 31/10 eerste consult bij de gyne en op 6/11 mijn volgende echo. Kan haast niet wachten tot het die tijd is. Maar zal wel normaal zijn zeker. Groetjes Kiki |
| 08/10/2008 @ 13:03 Wendy ![]() | pien, ik begrijp NU AL wat je bedoeld... ik zit er aan te denken om thuisblijfmoeder te worden en dat had ik een paar maanden geleden NOOOOOIT gedacht!!! |
| 09/10/2008 @ 21:40 Kiki | Hey dames, Buiten erg moe zijn (kan tot 14u per dag slapen) , heb ik eigenlijk geen last van kwaaltjes. Ben totaal niet misselijk (wat me soms toch wel wat zorgen baart). Integendeel, kan nu letterlijk voor 2 eten, heb steeds honger. Nog regelmatig steekjes in mijn onderbuik, maar denk dat dit mijn baarmoeder is die aan het uitrekken is, allez dat hoop ik althans. Hoop dat die drie weken tot consultatie en echo snel voorbij zijn zodat ik weer wat geruster kan zijn en dat ik mijn ukkie zijn/haar hartje kan horen kloppen. Groetjes Kiki |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Je zelf voor de gek houden

Hij grijpt nu naar zijn speeltjes, brabbelt en lacht. Wel leuk dat ze steeds meer kunnen. Iedere dag met hem vind ik een feestje