Heyhey!
Amai wat vliegt de tijd! Gaëlle is al 2maand geworden en Loïc wordt volgende maand 2jaar (aiai those terrible 2's, hij heeft er nu al last van!Hij kent de hoek al goed,met zijn handjes op zijn hoofd.
Hij gehoorzaamd wel goed, oef! Maar t is al bij al een superlief schatje, net als zijn zusje!)Gaëlle slaapt al 8u aan een stuk door, dus dat is ook super! Ze straalt en llacht, echt een zonnetje!
Bianca en Ceci het ziet ernaar uit dat we jullie begin volgend jaar komen gezelschap houden in belgië

Mijn man heeft n positieve email gehad van een belgische MP, ze werven aan in februari 09, da's nog n tijdje, maar

...want ik verlang toch stiekem om terug naar belgië te gaan. Zeker nu de kindjes er zijn en zoveel vrienden en familie van mij net een kindje gekregen hebben of een babytje verwachten, t'is zo spijtig om dat allemaal te missen...langs de andere kant zal ik Tanzania heel erg missen, maar het blijft altijd een heel speciaal plekje in mijn hart hebben, en we kunnen er natuurlijk altijd terug op vakantie gaan!
Bianca, n vraagje voor jou:
als ik tenminste zo indiscreet mag zijn

Wanneer zijn je maandstonden terug gekomen na de geboorte van Matthias?
Ik heb Loïc 10maand bv gegeven en mijn maandstonden zijn pas terug gekomen 1 maand nadat ik gestopt ben met bv. Ik vraag me af of dat nu weer het geval zal zijn dat ze pas terugkomen nadat ik volldeig met bv gestopt ben of vroeger...
kwestie van een beke family planning hé, kheb wel mn handen vol nu met twee, dus t is even genoeg voor mij!

Denk je al aan n broertje of zusje vr Matthias? Valt het wat mee voor hem, terug in belgië te zijn? En voor jou en je man?
Ceci, alles goed met jou? Valt het wat mee voor jullie? Hoe stellen Marco en Maya het?
Bneieuwd naar nieuws!
Liefs uit Tanzania
Barbara