Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 20:40 Emma R | Hey dames allemaal... Ik dacht, nu mijn zus Lunneke in Centerparcs zit met haar gezinnetje, zal ik hier ondertussen eens een woordje plaatsen en meteen héél erg bedanken voor al die opgehouden duimpjes dat ook ik en mijn ventje vlug gezegend mogen worden met het papa- en mamaschap Ik ben de ontgoocheling van laatst inmiddels alweer goed teboven en kijk uit naar mjn folikkelmeting van morgen. Normaal gezien zou ik dan vrijdag of zaterdag mijn Pregnylspuit moeten krijgen om zondag of maandag de tweede IUI te hebben. Spannende tijden, opnieuw. Inmiddels zitten wij in ronde 11 en hopen we echt dat het nu eens ook aan ons mag zijn... Linette, jij zal het gemakkelijk onthouden wanneer wij nu iets meer gaan weten want een test zou kunnen volgenop de dag dat jouw jongste 1 jaar zal worden... het begin van de herfst, mijn favoriete seizoen! Voila, bij deze dus eens een groetje van mij. Dikke knuf ![]() Emma |
| 03/09/2008 @ 21:11 LinetteP ![]() | Hai Emma, dat gaat dan een mooie dag worden... Knuffel retour, Linette ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden na miskraam