Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2008 @ 09:58 hope ![]() | hallo sylvia, Hoe was jaspers verjaardag?? |
| 06/08/2008 @ 22:16 hope ![]() | Hallo Sylvia, ja tis wat te zeggen met dat speelgoed, eigenlijk krijgen ze veel té veel hé. Twas hier inderdaad ook verschrikkelijk warm, Bas heeft 2 nachten geen oog geslapen, wij slapen dan nog onder het dak ook. Wij hebben jammer genoeg geen airco alleen zo'n domme ventilator die in feite alleen maar warme lucht verplaatst. Pablo heeft geen last gehad van zn spuitjes, wel van de spuit zelf. Amai wa was me da, die eerste ging nog maar die tweede was echt een venijnige onderhuids. Hij heeft tranen met tuiten gehuild. Als ik jou was zou ik ook gewoon naar huisdokter gaan, als je nog zo lang moet wachten, er zou maar juist iets gebeuren hé. Ik ga alleen naar KeG omdat het makkelijk is en omdat ik benieuwd ben naar gewicht en lengte. Je moet wel eerst je HA opbellen en een voorschrft gaan halen voor die spuitjes en dan zelf naar apotheek. Ik ben ook een keer in het begin met Pablo naar huisdokter geweest voor spuitjes toen ik niet naar KeG kon omdat ik zelf ziek was. Wat eten betreft, hij drinkt nu wel soyamelk vanillesmaak. Geen enkele andere, volle melk of groeimelk/eerstestapjes melk zijn in feite beter, maar hij wil ze echt niet. Ik meng er meestal we wat groeimelk door, zodat ie het niet zo proeft. Och ja hij heeft een soort melk binnen en dat is het voornaamste. Hier blijft groentepap de grote favoriet, en liefst iets dat heel erg afsmaakt met veel kruiden. Hij is ook gek op alle soorten vlees en ook nectarinen gaan er vlotjes in. Brodd eet nu niet zo graag meer. Tis allemaal in periodes.. Eet Jasper goed nu? Wij vertrekken inderdaad nog op vakantie. we gaan weg woensdag 13/08 om 20.00, rijden rustig tot smorgens, nemen dan een chambre d'hôte, rijden dan verder (nog zo'n 250 km) tot in Les landes (zuidelijke westkust) daar kamperen we dan 9 dagen en dan gaan we naar een huis van vrienden in de Dordogne: http://www.le-presbytere-dordogne.be (300 km verder), daar blijven we zes dagen en dan gaan we van huiswaarts. we nemen ook Anouk mee, het dochtertje van 9 van broer van Bas. Ik heb er ontzettend veel zin in, we zijn vandaag nog wat nieuwe spulletjes gaan kopen en ook een nieuwe opvouwbare buggy voor onze Pablo. De volgende dagen al veel gereedmaken en uitkijken naar de reis. Zo, dan waren we bij jullie in de buurt. En jullie binnenkort bij ons, al zitten wij dan weer heel wat verder. Volgende keer moeten we maar eens samen een terrasje doen hé, 4 levengenieters en 2 deugenieten.. ![]() Ik ga dan eens naar mn bedje Daag ![]() |
| 07/08/2008 @ 14:04 hope ![]() | Heb nieuwe foto's van verjaardag Pablo! |
| 12/08/2008 @ 22:27 sylvia485 ![]() | Hallo Ine Amai, wat een drukte nog zo kort voor het vertrek! Ik wil je nog een hele fijne reis toewensen, veel plezier met jullie allemaal!!! Groetjes ![]() Sylvia ![]() |
| 13/08/2008 @ 17:48 hope ![]() | Merci!! drukdrukdruk hier misschien mail ik wel eens vanop vakantie Ciao |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Net zwanger en 30+