< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
26/04/2008 @ 08:11
Dusanka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Intussen hier ook druk geweest...op geweest voor mijn theorie examen..en serieus gezakt..gadver de gadver terwijl ik echt goed had geleerd....maar goed in het engels is het toch best pittig en ik heb klaarblijkelijk niet alle woorden goed begrepen...over 1.5 week in de her.

Intussen nog steeds aan het solliciteren en dat valt nog niet mee kan ik je zeggen pfffffff.....probleem is natuurlijk mijn rijbewijs .... dan is het een stuk makkelijker hier in Spanje. Ben nu echt alles aan het afschrijven wat hier in de buurt is en goed te doen door bijv. lopen.
Fietsen is geen optie omdat men hier alleen de autobaan kent....nah ik ben dus nog niet levensmoe he.

Xavi gaat echt als de brandweer...pfffff....gisteren heeft hij zichzelf tot staan opgetrokken hahaha...kleine boef...zitten gaat ook erg goed en hij kan van halfzit zelf opkomen tot zit...evenwicht gaat nu ook eindelijk goed. Woordjes. Papa, Mama, bah bah, bal ...tandjes nog niets maar Gertje was ook laat....1e verjaardag pas. Slapen doet hij nu erg onrustig maar er zit weer een sprongetje aan te komen dus dat verklaart een boel.
Het eten nah jah op het zout na eet hij met de pot mee.
In de ochtend melk daarna stukje brood, fruithapje, melk en brood, warm eten en een dessert en dan voor het slapen nog een flinke papfles....kind is dan ook 10.5 kg. en 73 cm. precies als toen Gertje 1 jaar was en op het moment mag meneer erg graag schreeuwen...om gek van te worden...maar dat deed Gertje ook...maar zoveel mogelijk negeren...al valt dat niet altijd mee pfff
( hij heeft trouwens ook bepaalde reacties op diverse soorten vers fruit)

Gertje zit nog steeds in zijn NEE fase en dan ook goed ook....alles is NEE NEE NEE NEE NEE
Zindelijk worden gaat aardig...hij vindt het potje maar niks en plast nog stees van zich af....maar een verkleiner voor op het toilet halen. Hij komt nl. wel zeggen dat hij moet plassen en poepen maar doen het wel in zijn luier...hij wil m niet af.
Praten gaat echt heeeeel goed hij maakt echt zinnetjes en ik kan nu heel leuk met m kletsen...gezellig hoor.

Silly...ben je klaar mee zeg.....ff doorbijten want je kan er helaas niets aan veranderen.....en als mama zijnde moet je echt een betonnen blok voor hebben want als wij wat hebben dan gebeurt er echt niks meer
Maar hoe is het nou met je Grote dag...vertel s wat

Leen Is lucas geholpen en hoe is het met Robbe hoe doet hij het.

Loekie...lekker zeg een weekend weg...zou er voor tekenen...zucht... hoe is het met jouw kindjes.

Kus

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 15:12
Loekie

Hallo,

Leen, wat sneu dat Lucas eczeem heeft. Gelukkig dat hij er geen last van heeft.

Silly, een volledige ziekenboeg thuis. En mama moet de boel draaiende houden??? Ja, mama's kunnen nu eenmaal niet ziek zijn. Gelukkig is een gedeelte van het gezin al weer opgeknapt. Ennne, ik ben ook erg benieuwd naar 8/8/08. Druk met de voorbereiding? Gaan jullie het groots vieren of klein en intiem?

Dusanka, ongelofelijk wat die kleine jongen van jou al kan zeg. Sarah doet echt nog ongeveer niets. Ze rolt niet om (probeert dat juist te voorkomen), kan nog niet zitten. Maar gillen is hier ook in de mode, ze is net een sirene, pfff. Oordopjes zouden af en toe prettig zijn. En die nee, nee, nee periode kennen we hier ook. In combinatie met alles zelf willen doen. Werkt heeeeeel erg handig.

Verder gaat alles prima hier. Sarah is echt een op en top vrolijke meid, altijd een hele grote lach en natuulijk ook veel schaterlachen. En Guido is echt een peuter, heel lief, maar regelmatig ook heel vreselijk. Nu het mooi weer is, zijn we meer buiten en buiten is het altijd goed. Gaan we naar het speeltuintje om de hoek, lekker van de glijbaan. Maar ook de zandbak en stoepkrijt in de tuin is een doorslaand succes. Maar het allerleukst zijn de levende dingen buiten, bloemetjes plukken, spinnen, mieren, bijen, lieveheersbeestjes, wormen, enz. enz. Daar kan hij echt heel lang zoet mee zijn. Leve het mooie weer!

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 13:41
Dusanka

SKAAAAAAAAAATTIES,

Ff snel hoor....ga zo aan het werk..JAAAAAAAA EINDELIJK ik ga weer aan het werk....3 avonden vanaf 4 uur en dan op zondag draai ik lunch...het kan niet beter...ik ben weer helemaal in mijn hum....en om dat te vieren heb ik mijn haar afgeknipt hahahaha
Lekker hoor met dat warme weer...en na de zwangerschap van Xavi was het niet echt mooi meer...dus wat doe je dan...pcies...KNIPPEN

Tot gauw
Kus

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 06:43
Loekie

Dusanka, GEFELICITEERD! Een baan, goed zeg. Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen bij je nieuwe baan. En goed voor jezelf zorgen is natuurlijk belangrijk.

Wij zijn hier aan het worstelen met Guido's middag slaapje. Hij wil niet meer naar bed 's middags. En nu hij het grote bed heeft, loopt hij soms anderhalf uur door zijn kamertje. Na ongeveer anderhalf uur haal ik hem er dan maar weer uit. En dan houdt hij het ook wel vol de hele dag. 's Avonds gaat hij er dan weer om 19:00 in, en dan direct slapen. Als hij 's middags wel geslapen heeft, dan is hij 's avonds nog een poos in de weer in zijn kamertje. Ik heb dus een beetje het vermoeden dat hij het niet meer zo nodig heeft. Of misschien is het een fase. Gisteren was hij de hele dag heeel moe??????? Ik weet het ook niet meer. Hoe gaat het bij jullie met de middagslaapjes?

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 08:04
Dusanka

JOEHOEEEEEEEE

Is ze weer......

Loekie dat probleem met slapen heb ik hier een tijdje geleden ook gehad...hij wilde het echt niet en ging dus om 19.00 naar bed...maar was dan eigenlijk weer te moe waardoor hij weer ging spoken...
Het was echt tijdelijk nu slaapt hij weer tussen de middag.

Bracht hem naar bed als hij echt te moe was...want hij had het duidelijk nog wel nodig maar goed...peuterpuberen he....

Tegenwoordig gaat het slapen vrijwel zonder problemen...tja tis soms een beetje vroeg...en zeker nu ik in de avonden weer werk...maar ach...lang leve de siesta he..

Werk is trouwens echt heerlijk kan weer zo genieten van de dingen om me heen...echt weer fijn om zo onder de mensen te zijn.....

Vanaf volgende week begin ik zelfs om 17.00 uur nou ja...dat is helemaal top.....nee het is echt goed zo !!!

Silly, Leen...hoe is het met jullie !!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:56
silly

hoi!!!!!!! ben ik dan weer eens. Ik computer al veel minder dan normaal en nu helemaal met dat mooie weer.

Dusanka, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed hoor! En knap dat je dat durft in een ander land met een andere taal. Je zal ongestijfeld de taal al kunnen natuurlijk, maar ik zou het niet durfen denk ik.

Loekie, wij hebben gelukkig nog Iris in haar ledikant slapen met slaapzak aan, dus die komt nooit haar bedje uit. Dat hebben we extpres zo gedaan, want als Iris haar bed uit kan, maak dan maar je borst nat! Die gaat spoken tot de volgende ochtend, haalt nachtkastjes leeg, ect, neehoor, wij laten haar nog een tijdje in haar bedje liggen mét spijlen, hihi.
Iris wil ook al een paar middagen niet slapen. En 's avonds is het een ramp, huilen, niet normaal, ze wil dan bij ons in bed liggen. Daar gaat onze vrije avond. Gelukkig slaapt ze nu wel, na een drukke dag in de tuin.

Leen, alles goed?

Mijn vriend is gestopt met roken na 24 jaar!!! Goed hè, gewoon colt turkey,
En met de voorbereidingen van ons huwelijk gaat het wel. Ik zal niks over mijn kleding zeggen, want misschien leest mijn vriend wel mee. Als je iets wilt weten, stuur me maar een pb.
Ik heb van alles in mijn hoofd, alleen moetik het nog gaan uitvoeren. Zoals het bruidsboeket, de fotograaf, de bedankjes, ik ga er binnekort maar eens aan beginnen, nog 3 maandjes vandaag, spannend!

Met Niels en Iris gaat het goed. Niels heeft 2 tandjes en eet ontzettend goed! We wisselen rapley af met prakjes en dat gaat heel goed, Niels eet nog meer dan Iris!
Omrollen doet hij de heledag door, lekker op het kleed.
En hij slaapt door sinds een week! Joepie! Dat scheelt als je wakker word zeg, ben ineens veel uitgeslapener.
Ik ga maar weer naar hem toe, hij heeft honger. (de borstvoeding loopt nog steeds heel goed, nog steeds om de 3 uurtjes, het is een gulzig mannetje, met zijn 10 kg)

doei!!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:53
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Ben er ook nog eens geraakt.
Hier alles heel goed. Zalig weertje, tis gewoon genieten.
Lucas is een echte babbelkous. Gewoon zalig om hem bezig te horen. Het is zo'n welgezinde baby. Als hij in zijn parkje ligt beweegt hij zo danig veel dat hij rondjes draait.
Robbe begint steeds beter te praten. Soms zelfs moeilijke woorden.
Wij hebben ook voor hem een groot bed gekocht. Waarschijnlijk wordt het volgende week geleverd.
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de doop van Lucas. Die vindt plaats op 7 juni. Ik maak zelf het doopboekje. Had ik van Robbe ook gemaakt.

Silly, trouwen vraagt veel voorbereiding hé maar het is wel tof (allé dat vond ik toch)
Aami zalig zeker dat Niels nu ook door slaapt. Heeft eigenlijk wel lang geduurt. Het moment da Lucas in zijn eigen kamertje sliep, sliep hij door. (rond 2maanden een half) Niels is blijkbaar een echt boefertje. Nog altijd om de 3 uren, zal ook wel zijn omdat je nog steeds borstvoeding heeft. Lucas zit nog maar op 4 voedingen (210ml) eentje om 7u, dan 12u, 17u en 22u.

Dusanka, alles goed op het werk?
En blijkbaar is het bij ons nu warmer dan bij jullie (hihi voor 1 keer toch)

Loekie, wij hebben ook een tijdje gehad dat Robbe niet meer wilde slapen tijdens de middag. Wij hielden hem dan gewoon op. 's Avonds was hij dan veel meer moe en viel onmiddellijk in slaap. Nu slaapt hij weer vlot over de middag.

Dames tot later
groetjes
Leen

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:22
Loekie

Hallo,

Gezellig dat iedereen er weer is! Hier gaat alles prima. Dinsdag ben ik met Sarah naar het CB geweest. Ze is 9925 gram en 70 cm, groeit heel goed dus! En ze heeft omrollen ontdekt. Dinsdag verkondig ik nog op het CB dat ze het niet doet, en sinds woensdag rolt ze ineens om en ook nog weer terug. Zo zie je maar weer..... En net lag ze al op haar buikje te slapen.

Ook het slapen van Guido gaat al een heel stuk beter. 's middags mag hij maximaal 1.5 uur slapen en dan gaat hij 's avonds lekker slapen. Dus lijkt opgelost, gelukkig maar, geen drama's meer.

Dusanka, fijn zeg dat het werk zo goed bevalt. Ik vind het ook heerlijk om nog wat meer te doen te hebben dan alleen maar mama zijn. Kan me het helemaal voorstellen.

Silly, ohhhh, ben wel heel benieuwd naar de jurk, maar ik wacht wel op de foto's!

Leen, Robbe ook in een groot bed. Ik hoop dat het goed gaat bij jullie!

Prettige pinksteren en heel veel genieten van het mooie weer!

Zomerknuffel van Loekie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]