hoi!!!!!!! ben ik dan weer eens. Ik computer al veel minder dan normaal en nu helemaal met dat mooie weer.
Dusanka, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed hoor! En knap dat je dat durft in een ander land met een andere taal. Je zal ongestijfeld de taal al kunnen natuurlijk, maar ik zou het niet durfen denk ik.
Loekie, wij hebben gelukkig nog Iris in haar ledikant slapen met slaapzak aan, dus die komt nooit haar bedje uit. Dat hebben we extpres zo gedaan, want als Iris haar bed uit kan, maak dan maar je borst nat! Die gaat spoken tot de volgende ochtend, haalt nachtkastjes leeg, ect, neehoor, wij laten haar nog een tijdje in haar bedje liggen mét spijlen, hihi.
Iris wil ook al een paar middagen niet slapen. En 's avonds is het een ramp, huilen, niet normaal, ze wil dan bij ons in bed liggen. Daar gaat onze vrije avond. Gelukkig slaapt ze nu wel, na een drukke dag in de tuin.
Leen, alles goed?
Mijn vriend is gestopt met roken na 24 jaar!!! Goed hè, gewoon colt turkey,

En met de voorbereidingen van ons huwelijk gaat het wel. Ik zal niks over mijn kleding zeggen, want misschien leest mijn vriend wel mee. Als je iets wilt weten, stuur me maar een pb.

Ik heb van alles in mijn hoofd, alleen moetik het nog gaan uitvoeren. Zoals het bruidsboeket, de fotograaf, de bedankjes, ik ga er binnekort maar eens aan beginnen, nog 3 maandjes vandaag, spannend!
Met Niels en Iris gaat het goed. Niels heeft 2 tandjes en eet ontzettend goed! We wisselen rapley af met prakjes en dat gaat heel goed, Niels eet nog meer dan Iris!
Omrollen doet hij de heledag door, lekker op het kleed.
En hij slaapt door sinds een week! Joepie! Dat scheelt als je wakker word zeg, ben ineens veel uitgeslapener.
Ik ga maar weer naar hem toe, hij heeft honger. (de borstvoeding loopt nog steeds heel goed, nog steeds om de 3 uurtjes, het is een gulzig mannetje, met zijn 10 kg)
doei!!