< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oefenen voor 2de vanaf '07

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/04/2008 @ 09:20
Lies

Online Status Stuur bericht
Hey meiden!

Ik was het onderwerp kwijt! Ik vrees dat ik te lang niet meer geschreven heb, maar Saartje heeft me de weg gewezen dus nu heb ik het terug gevonden.

Ilse, wat een schitterend nieuws lees ik hier!!!! Ik ben zo blij voor jou, mijn hart ging er sneller van kloppen. Ik duim dat het goed blijft lopen!

Jenny, die bloedingen, dat zal wel angstaanjagend geweest zijn. Ik herinner me de mijne nog .. goed dat het eigenlijk niks is. En Teaghan voor de eerste keer naar school - ze worden groot! Onze Robin wordt op de creche nogal zot gemaakt over school. Hij zegt wel twintig keer per dag, 'obin naar school', terwijl wij daar helemaal niks over zeggen eigenlijk. Vind dat wel niet zo leuk.

Karin, dat is wel minder, die problemen met Anouk. Kan je haar niet leren van soyaproducten te eten? Onze Robin doet dat eigenlijk zonder problemen, die yoghurt enzo is best lekker hoor!

En voor de rest, ik ben bevallen op 01/04 van een flinke zoon, Arnout. Hij woog 4.1kg en meet 53cm, dus dat was nogal een brok! Bevalling is supersnel gegaan, ik ben om 8.30 binnen gegaan en om 12.15 was hij er. Sinds zaterdag zijn we terug thuis en nu is het nog een beetje zoeken. Veel herken je natuurlijk terug van de oudste he. Hij is wel al beginnen overgeven, wat ik minder vind, maar ok, we zien wel hoe het evolueert. Ook heeft hij al een verstopt neusje, mijn ventje en zoon lopen hier allebei snotverkouden rond dus ja ... zielig he?

Ale, ik ga jullie laten en tot schrijfs!!
groetjes
Lies

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 15:34
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Lies!! welkom terug zeg! dat was lang geleden. enne, ondertussen van harte gefeliciteerd hé met jullie tweede ventje. Amaai ja, die bevalling ging snel voor idd zo'n goed brokje te zijn. en hoe gaat het met het overgeven ondertussen? heeft hij er veel last van?

Hier is 't een woelige week geweest. De eerste dag ging Teaghan dus heel graag naar school maar hoe verder de week vorderde hoe opstandiger ze werd. huilen, dat ze niet wilde gaan, tegenwringen 's morgens. Blijkbaar vind ze school zelf wel leuk, en de speelplaats gaat haar al goed af maar de refter voor haar bokes op te eten vindt ze maar niks. Was wel moeilijk hoor om haar elke morgen zo af te zetten maar ja, we moeten erdoor hé. Nu deze morgen was 't effe zeuren maar eens aan de poort liep ze onmiddellijk door en kreeg zelfs geen kus meer, snif snif,... ze was me al compleet vergeten. Deze week werken ze rond "kunst" en ze moesten een schoendoos meenemen. ben eens benieuwd wat het gaat worden.

Verder heb ik nog maar eens een bloeding gehad. de 5e al ondertussen, altijd ineens een heel pak en dan stopt het ook weer na een half uurtje. Raar hoor, maar ja, we weten nu dat het geen kwaad kan en de kleine blijft er lustig op los stampen dus daar zal alles wel goed zitten dan.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 20:00
saartje

Hoe ist met de zwangere dames???
En met Joep?

Hier alles ok, buiten de gewoonlijke kwaaltjes; slecht slapen en een opstandige maag, sporadisch last van mijn bekken....

Nog 9 weken en tis zover.
Ilsie, niet te misselijk?

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:45
ilsie

Hey

Is weeral een tijdje geleden dat ik ben geweest, maar heb eigenlijk niet zo veel energie de laatste tijd.
Ben eigenlijk maar 1 week misselijk geweest, dus het gaat eigenlijk super met me. Wel heb ik totaal geen eetlust, waardoor ik al 4 kg ben afgevallen, maar die zullen er binnekort wel vlug weer bijkomen denk ik.

Heb al 2 echo's gehad met een kloppend hartje, dat was echt super.

Lies een beetje laat misschien, maar toch nog proficiat met je zootnje.

Jenny die bloedingen zal elke keer wel schrikken zijn. Gelukkig is alles goed met het beebje.

Ga me nu nog een beetje in de zetel leggen. Moet er van profiteren nu onze Kobe slaapt.

Groetjes

ilse

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]