Hey meiden!
Ik was het onderwerp kwijt! Ik vrees dat ik te lang niet meer geschreven heb, maar Saartje heeft me de weg gewezen dus nu heb ik het terug gevonden.
Ilse, wat een schitterend nieuws lees ik hier!!!! Ik ben zo blij voor jou, mijn hart ging er sneller van kloppen. Ik duim dat het goed blijft lopen!
Jenny, die bloedingen, dat zal wel angstaanjagend geweest zijn. Ik herinner me de mijne nog .. goed dat het eigenlijk niks is. En Teaghan voor de eerste keer naar school - ze worden groot! Onze Robin wordt op de creche nogal zot gemaakt over school. Hij zegt wel twintig keer per dag, 'obin naar school', terwijl wij daar helemaal niks over zeggen eigenlijk. Vind dat wel niet zo leuk.
Karin, dat is wel minder, die problemen met Anouk. Kan je haar niet leren van soyaproducten te eten? Onze Robin doet dat eigenlijk zonder problemen, die yoghurt enzo is best lekker hoor!
En voor de rest, ik ben bevallen op 01/04 van een flinke zoon, Arnout. Hij woog 4.1kg en meet 53cm, dus dat was nogal een brok! Bevalling is supersnel gegaan, ik ben om 8.30 binnen gegaan en om 12.15 was hij er. Sinds zaterdag zijn we terug thuis en nu is het nog een beetje zoeken. Veel herken je natuurlijk terug van de oudste he. Hij is wel al beginnen overgeven, wat ik minder vind, maar ok, we zien wel hoe het evolueert. Ook heeft hij al een verstopt neusje, mijn ventje en zoon lopen hier allebei snotverkouden rond dus ja ... zielig he?
Ale, ik ga jullie laten en tot schrijfs!!
groetjes
Lies