Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 20:58 Dream | Hoi allemaal, Hier was het vandaag mijn laatste werkdag, mijn prenataal verlof is eindelijk begonnen en was niets te vroeg, want begon toch zwaar te worden, gaan werken en 's nachts niet goed slapen, heb veel last van pijn in de maag en van zwangerschapsjeuk. Met kindje is alles ok, het groeit en bloeit goed. 'k Begin wel nerveus te worden voor de bevalling en voor wat erna gaat komen. Yenthe, voor de baby staat ook ongeveer alles klaar, maar zal me zeker niet vervelen de komende weken. Joke en Nele, hoe is het nu met u? Vit, ik duim mee voor u dat je vlug aan je volgende poging kan beginnen. Nijnemijn, ik herken het gevoel van vermoeidheid. Als ze mij achteraf gaan vragen wat ik het lastigste vond aan zwanger zijn, dan zal het die vermoeidheid zijn (naast het feit dat ik op 24,5 weken met contracties in ziekenhuis heb gelegen). Er vroeg ook iemand welke site dit was (bewust alleenstaande moeders op yahoo) dit is http://groups.yahoo.com/group/alleenenkinderwens/ Ik heb me ook eventjes aan het lijstje toegevoegd. 't Beste gewenst allemaal! ZWANGERE DAMES: Dream: Uz Gent, zwanger na 3de IUI, uitgerekend 4 oktober 2008 Lin: zwanger na 1ste ICSI, uitgerekend 2 februari 2009, vijfde echo op ?. Nijnemijn: Jette, zwanger na 1ste ICSI, uitgerekend 3 februari 2009, 4de echo op ? Nele: Jette: zwanger na 1ste IVF, uitgerekend op 6 april 2009, tweede echo op ? HOOPVOLLE DAMES: Joke: UZ Gent: 1ste ICSI: meer nieuws op 4/9 Vit: UZ Gent: 3de IUI jammer genoeg niet gelukt Eef: Jette: groen licht!!! nieuwe afspraak op 8/09 Vé: Jette: in afwachting voor 1ste ICSI (september??) Vee: Jette : 16/09 afspraak met psychologe Pegie: Jette: binnenkort starten met 4de IUI Yenthe: 1ste afspraak op 25/09 in Gent, Sint-Lucas (arts) en 3/10 psychologe; 7/10 in Antwerpen Ella: Jette: nieuwe afspraak met psychologe op 29/09 |
| 06/09/2008 @ 11:41 Yenthe | Hey Joke, Hoe is het geweest deze morgen? Hopelijk goed nieuws Vit, de moed niet laten zakken he! Die clomid zal zijn werk wel doen! Volhouden nu! Dream, amai 24,5 weken in de kliniek.. pfff, je zal wel blij zijn dat het bijna zover is. Het is wel fijn dat er een geboorte dichtbij komt, spannend... Ik vertrek volgende week voor een weekje op vakantie en als ik terug ben begint het voor mij ook echt. Dan heb ik eindelijk iets te vertellen .Groetjes Yenthe |
| 06/09/2008 @ 23:15 Yenthe | Hey Joke, Super!! eindelijk goed nieuws he! Wanneer weet je dan of die eicellen goed zijn? (Ik ken niks van IVF en zo) groetjes Yenthe |
| Gisteren @ 02:01 Vit ![]() | Oké Joke, weer een stap in de goeie richting JIPPIE !!!! Eindelijk weer goed nieuws op ons lijstje ![]() Grts en slaapwel Vit |
Gisteren @ 09:05![]() | bericht van lin Hoera Joke, ik duim voor je dat alles vlot verloopt dinsdag en dat je supergoede eicellen hebt die dan ook nog eens supergoed bevrucht worden! lin |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

bewust alleenstaande moeder worden?

Geniet van je welverdiende rust!!
Alle moeite voor niks dan. Het ergste en zwaarste blijft de pijn, ik moet massa's dafalgan slikken (mag niks anders) en dan nog raak ik soms met moeite rechtop. De eerste schoolweek was dus 'overleven'.
.