< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
06/05/2008 @ 18:26
Sterreke

Online Status Stuur bericht
Hey dames,

Ben al heel lang niet meer op het forum geweest.

In m'n laatste berichtje had ik gezegd van de natuur zijn gang te laten gaan.
En vreemd hoe de natuur werkt. Op 30 april en op 1 mei had ik terug een positieve test, kon het maar niet geloven, heb dus 2 verschillende merken van test en op 2 verschillende dagen getest.
Gisteren bloed laten nemen, en hcg stond 1500 en nog een beetje.
We zijn blij, maar dit wordt onderdrukt door angst, heel dubbel allemaal...
Ik hoop zo op een goede afloop deze keer!

Hoe gaat het hier met de rest van de dames?

groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:06
Musje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ow, Sterreke, wat ben ik blij voor jullie! Wat een enorm goed nieuws! Een broertje of zusje (of misschien wel twee) voor Bram en Warre. Het is jullie uitermate gegund!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:52
Sterreke

Hoi musje,

Onze jongens zullen er vanop hun wolkje wel voor zorgen hoop ik.
Heel eerlijk hoop ik dat het 1 kindje is, omdat ik dan minder kans maak op alweer vroegtijdige ontsluiting (lager gewicht op baarmoederhals enz...)
Op 22/5 mogen we voor 1ste echo, ben benieuwd....

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:15
inge

Online Status Bekijk profiel
sterreke
van harte gefeliciteerd meid!!!
ik hoop ook dat het allemaal heel goed gaat
hoewel het altijd spannend is natuurlijk

mag je nu ook al snel op controle?

hier gaat alles goed
af en toe misselijk en het kost me veel moeite om mn buik in te houden maar als ik hem ontspan dan is ie al best dik vooral na het eten.
bij mijn man op school zit ook een verloskundige opleiding en die moeten ook met echo's oefenen
ze gaan dan een half uur een echo doen volgens mij met veel uitleg
dus daar meld ik me maar even voor aan.

ik heb nog vakantie maar ik zou niet weten hoe ik zometeen moet werken als ik kots misselijk ben?(ik werk in groep 2 van de basisschool)

voor de meiden die aan het wachten zijn, heel veel sterkte en ik nog steeds voor jullie

liefs inge

ps ik heb nog eenvraag voor de zwangeren.
hebben jullie een verklaring voor bloed/ bruinverlies na een orgasme?
ook zonder dat mn man in mij komt?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:52
bloem

sterreke gefeliciteerd

Stef, musje ik wil jullie alvast veel suc6 met de bevalling wensen. Je weet nooit wanneer het gaat gebeuren he

Ik ga vanaf maandag met bachbloesem therapie beginnen. Ik ga proberen om mijn emoties onder controle te krijgen en me wat gelukkiger voelen. Het afgelopen jaar, is wat dat betreft niet erg leuk geweest. Degene die de praktijk heeft, is een goede bekende van mij. Ik ben helemaal geen zweverig typetje, maar wil het toch graag proberen.
Vandaag krijg ik mijn vaccinaties en ben benieuwd, of ik weer groen licht heb. Zo, niet dan nog even doorbijten. Ik ben deze cyclus ook weer met teunisbloemolie begonnen.

Liefs bloem

[Laatst gewijzigd door bloem - 08/05/2008 @ 11:30] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:55
Luna

sterreke!!! Wat een geweldig nieuws meid!!! Je zal je wel heel dubbel voelen, maar ik hoop dat je toch kunt genieten van de komende maanden en jullie 3e kindje!

Hier volop voorweeën, ik dacht zelfs dat het maandagavond zou doorzetten...maar meld me toch nog met baby in de buik!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:59
Musje

Luna, ben benieuwd wie de eerste gaat zijn!

Emmeke, heb jij nog een bolle buik of is het buikje tegenwoordig een bolle baby?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 17:29
Sterreke

hoi!

@ inge: ik mag op 22/5 al op controle komen om te kijken of't 1 of 2 vruchtjes zijn, en hoop natuurlijk dan ook al een hartje te kunnen zien kloppen. daarna moet ik elek 2 weken op controle, met telkens meting van baarmoederhals. Mijn gyne gaat ook overleggen met een prof van't UZA.

Dat dubbel gevoel is echt iets vreselijk moeilijk, enerzijds wil ik een beetje blij zijn, maar eens ik wat blij ben wordt dat overschaduwd door schrik... Maar probeer er het beste van te maken.

groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:01
bloem

luna jij ook veel suc6 met de bevalling. Wij gaan er weer voor. Vacinaties gehad en ik hoef geen malaria pillen te slikken. Gelukkig anders had ik tot augustus moeten wachten

Klussers:
Jenny (NLD), 24 jaar, 1ste kindje, 14de ronde, NOD 27 mei
Bloem, NL,25 jaar,1e kindje,11e cyclus na MK, NOD 31 mei
Mariska (NLD), 26 jaar, 2de kindje, 9de ronde, NOD

ZWANGER:
Emmeke (BE), 27 jaar, 1e kindje, 5 mei 2008
Musje (NLD), 25 jaar, 2de kindje, 1 juni 2008 (dubbelzijdige schisis)
Luna (NL), 25 jaar, 2e kindje, 4 juni 2008
Leen (BE), 26 jaar, 1ste kindje, 5 juni 2008
Stefke, Be, 27 jaar, 1ste kindje, 10 juni 2008
Aiko(BE), 29 jaar, 1ste kindje, 10 juli 2008
Alice (NL), 30 jaar, 1e kindje, 31 augustus 2008
Stien (BE), 27 jaar, 1e kindje,???
Angelique (NLD) 24 jaar, 2e kindje, 1e cyclus na 2e MK, 3 oktober 2008
Inge (NL), 24 jaar, 1ste kindje, 1x clomid,21 december 2008

BEVALLEN:
Nathalie, 29 jaar, 2de kindje, 20-12-2007, dochter, Lore
Bloemetje, 31 jaar, 2de kindje, 25-12-2007, dochter, Maura
Evelien, 24 jaar, 1e kindje, 23-01-2008, dochter, Leni
Ellen, 22 jaar, 1e kindje, 25-01-2008, dochter, Anouk
Sterreke(BE), 24 jaar, 1ste 2 kindjes, 2 zonen, Bram* en Warre*
Joyce (NL), 27 jaar, 1e kindje, 23-02-2008, zoon, Daan
Ukkie,(NL)28 jaar, 1e kindje, 25-02-2008 dochter Britt
Els (BE), 28 jaar, 2de kindje, 06-03-2008 dochter Hanne
Elke(BE), 28 jaar, 2de kindje, 11-03-2008 zoon Matts

[Laatst gewijzigd door bloem - 08/05/2008 @ 21:55] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:59
bloem

emmeke, is 18 april al bevallen van een zoontje

staat geen naam bij

[Laatst gewijzigd door bloem - 08/05/2008 @ 22:00] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:44
jenny

Hey meiden, effe een up-date van mij.

De arts heeft alle resultaten met ons doorgenomen en kwam tot de conclusie dat we onverklaarbaar verminderd vruchtbaar zijn. Nou ja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.

Ik heb gevraagd voor een samenlevingstest maar dat doen ze niet meer volgens hen, omdat dat nergens op gebaseerd is. Cervixslijm is volgens hem altijd vijhandig met uitzondering van een hele korte periode tijdens je vruchtbare dagen.

Hij wilde het dus de tijd geven. Ik vroeg hem naar IUI, maar hij zei dat dat meestal pas werd gedaan na 3 jaar vruchteloos proberen (als je onverklaarbaar verminderd vruchtbaar bent) Ik heb verteld dat ik er geen heil meer inziet en dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Hij vroeg wat ik wilde, ik zei dat ik IUI wilde.

Hij gaf toe, maar zei dat IUI mij geen hogere kans gaf op een zwangerschap. Ik heb hem gezegt dat ik het in ieder geval wil proberen want dat het zo dus ook niet lukt.

Ik heb een recept gehad voor de apotheek en moet dan 21 mei terugkomen voor prikles.
Ik ga dus maar aan de IUI ik denk mijn volgende cyclus al, maar ze hebben wel een zomerstop tijdens de zomervakantie.
Hopelijk zijn wij aan het eind van de zomer eindelijk zwanger....
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:49
bloem

tjee jenny, onverklaar minder vruchtbaar is nou ook niet hetgene waar je op zit te wachten. Het zou fijner zijn, als het ergens door zou komen en ze het kunnen verhelpen. Ik hoop dat iui, voor jullie de uitkomst zal zijn. Veel suc6 in ieder geval daarmee!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 17:10
stefke

hey dames

amai, ik heb vele verhalen gemist hier! ik kreeg alweer geen melding van nieuwe berichten waardoor ik dacht dat het forum 'dood' lag

voor diegene die dicht bij het bevallen staan: veel succes ermee!
hier nog niets van harde buiken of voorweeen gehad, alles zit nog potdicht, de klein is nog niet ingedaald dus het kan hier nog wel enkele weken duren

jenny, bloem, maris... ik vind het zo triest voor jullie dat het zo moeizaam gaat en dat jullie ongelukkig erbij gaan voelen dat kan toch de bedoeling niet zijn van een kinderwens te hebben...
vind het heel sneu voor jullie hoor en ik wil hier dan ook geen verhaaltjes ophangen van de zwangerschap omdat ik denk dat ik jullie hiermee kwets, maar je mag het hoofd niet laten hangen en niet jullie geluk hierdoor laten bepalen (ook al is het enorm moeilijk)

het helpt om leuke dingen te blijven doen, plannen te maken en ernaar uit te kijken enz...het klinkt ook alweer cliche maar ik ben zelf zwanger geraakt in de maand dat we ons huis gekocht hebben en dus druk bezig waren met de hypotheek en de notaris enz...

ga lekker op reis, geniet van de zomer, geniet van de vakantie, geniet van elkaar en alle mensen rondom jullie en geef de moed vooral niet op

een dikke van mij!

[Laatst gewijzigd door stefke - 09/05/2008 @ 17:10] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 10:22
bloem

stef, ik kan wel tegen die zwangerschapsverhalen hoor! Daar heb ik thuis ook mee te kampen. Het doet me soms verdriet maar ik sluit me er niet van af, anders wordt het nog moeilijker. De kans is wel groot dat de bachbloesem therapeute zegt dat ik niet zoveel op het forum mag komen. Ik zit er aan te denken om vanaf maandag met me zelf vaste dagen af te spreken om even op het forum te komen kijken. Nu ik vakantie heb, zit ik ook wel meer te kijken. Normaal werk ik gewoon fulltime, en zit ik er niet zo vaak achter. Nu wel

Inge, ik wist niet dat jij ook voor een kleutergroep staat!! Ik sta zelf voor een 1/2

[Laatst gewijzigd door bloem - 10/05/2008 @ 10:24] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 16:41
inge

Online Status Bekijk profiel
hoi bloem

ik sta ook eigenlijk niet voor de klas hoewel de kinderen me wel volledig als juf zien
ik ben uit de gehandicaptenzorg ingehuurd om een jongetje met het sybdroom van down te begeleiden
ik werk niet meer bij de stichting dus nu gaat het via "het rugzakje" en pgb.
zeggen die termen je iets?

ik vind het echt super leuk werk en ga altijd met plezier.
het jongetje mag zelfs naar groep 3.
ik hoop dat ik nog tot december mag blijven.

ik ben erg benieuwd of de bachbloesem therapeut goed werk gaat verrichten.
succes

liefs inge

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 23:02

Sterreke, een dikke proficiat!
Hoop dat alles heel vlot mag gaan en dat jullie 2 grote broertjes zullen waken over hun jullie kleine friemeltje.

Spannend, binnenkort weer enkele die moeten bevallen.
Heel veel succes allemaal en ik wens jullie een supervlotte bevalling

Jenny, groot gelijk, ik zou ook doorgezet hebben ivm met de IUI. 3j wachten is onmenselijk!

Bloem, supernieuws dat jullie geen rustpauze moeten inlassen! Nu hopen op een vruchtbare vakantie.

Ik begin echt supermoe te worden. Matts ligt meestal tegen 12u in zijn bedje en ten laatste tegen 6u is hij er weer.
In de namiddag krijg ik de kans niet meer om nog een beetje bij te slapen.

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:25
stefke

oeps, vorige keer vergeten melden:

sterreke, proficiat met je zwangerschap en ik hoop dat je deze 9 maand dicht bij je mag dragen...

bloem, ik hoop echt dat die bachbloesemtherapie helpt! ik heb zelf die therapie toegepast op mijn hond, dat was een combinatie van druppels die we moesten geven, en het heeft enorm geholpen dus ik heb wel goede hoop voor jou deze keer hoor
heb er vooral vertrouwen in dat het goedkomt en vertrouw ook op je eigen lichaam
heel veel succes meisje en ik blijf voor je

liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:57
bloem

ja dat ken ik inderdaad inge, wat voor opleiding heb je precies gedaan?

Ik ben ook blij, dat ik nu niet meer 3 maanden hoef te wachten. Ik heb inderdaad ook gelezen stef, dat ze het gebruiken voor huisdieren. De recensies die ik op internet heb gelezen over bach bloesem waren erg positief. Dus wie weet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]