< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
10/05/2008 @ 09:02
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi dames,

aan het genieten van een lang weekendje en het mooie weer?

alle ginnie je loopt dus nog altijd rond amaj hoedje af hoor ja maar kan geloven dat je zo verlangt achter jullie kleine spruit

ik verlang naar dinsdag dat we eindelijk meer weten ik ben al de hele week niet in mijn doen zeg pff

en heb dan toch niet gaan winkelen woensdag ben naar mijn ouders gegaan het gaat zeer snel achter uit met mijn papa
en ik had zo gehoopt dat ik kon zeggen aan mijn papa dat ik zwanger was maar ja niets aan te doen
maar hoop wel dat ik het hem wel nog zal kunnen zeggen
hij vraagt elke week hoe het gaat met me hij zal zeker de eerste zijn die het zal weten

nu ja hoe is het met iedereen hier?

alle tot later daag davina

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:09
ann

dag dames,

ginnie, het wordt echt wel spannend te worden...ik ga mijne gsm goed in het oog houden!het wordt idd nog eens tijd dat er een babytje komt, is al 7 weken geleden dat julie geboren is en zij was de laatste.Ik hoop dat je woensdag niet moet teruggaan en dat je op moederdag de beste cadeau krijgt die je ooit gaat krijgen
ja ik ga lekker genieten dat mijn ventje thuis is die paar dagen, dadelijk gaan we weer wandelen in bokrijk.En gisteren hebben we iets nieuws gekocht....een nieuwe auto

ellentje wel leuk dat je opslag hebt gehad ja, dan zal anouk te warm hebben gehad met de slaapzak en het deken. hier heeft julie alleen een deken (slaapzak was ondergekotst)

engeltje, oei dan hebt ge lang moeten werken. OOk niet plezant als het zo warm is.

zeg dames, ik ga jullie laten, ga me klaarmaken om te gaan wandelen.

iedereen nog een goed weekend.
xxx
ann

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:08
ann

Dag dames,

hier is het heel rustig....tja, wat ene zot zit hier ook op de computer met zo weer (het is kolftijd dus ja...)
Maar wij zijn seffens ook weer wandelen, dan zijn we terug als het de volle zon is en te warm is.

zo, iedereen geniet nog van het prachtige weer...

xxx
Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]