< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ik wil mama worden...jij ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ik wil mama worden...jij ook?
Gisteren @ 12:26
SMDJ

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sientje hopelijk is je kleine meid er vlug he

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:06
Sientje

en nog steeds loop ik rond. ze zit goed bij mama,he.
maar mama begint het moe te worden. want iedere dag moet zus ook nog op school geraken.

sientje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:25
Stéphanie Laloyaux

dag iedereen, alles goed?

sientje, gini drinken. helpt wel om alles in gang te zetten... bij mij waren 3 gini's genoeg
succes!

ik heb effe een vraag, wat waren jullie zwangerschapssymptomen?
ik zou vrijdag mijn regels moeten krijgen maar heb dus al alle symptomen die je je maar kan indenken...
groot probleem dus als het zo is aangezien ons kindje dan 50% kans heeft op de ziekte van m'n vriend.
We hebben op 27 oktober afspraak in de fertiliteitskliniek en daardoor had ik m'n pil dus achterwege gelaten... maar nu zou het blijkbaar van den eerste keer al raak zijn...
zal m'n symptomen eens opsommen: misselijk, opgeblazen gevoel, pijnlijke en gespannen borsten en tepels,constipatie, verschrikkelijk moe, last van m'n lenzen en af en toe steken in de onderbuik. een paar dagen na m'n eisprong ( 5 dagen om precies te zijn) had ik ook wat lichtbruin slijmverlies... wat denken jullie? ik heb al 3 testen gedaan maar allemaal negatief. kan het me dus inbeelden, ofwel is het gewoon te vroeg om te testen maar ik voel me dus hartstikke zwanger...
in mijn vriend zijn familie komen er ook heel veel tweelingen voor. als het er nu 2 zouden zijn, heb je dan niet meer hcg in je bloed dan van eentje? weet het effe niet meer... langs ene kant zou ik dolgelukkig zijn maar langs de andere kant denk ik aan jeffrey zijn grootvader, hoe die er nu bij ligt... dat wil ik mijn kind(eren) besparen...

groetjes, steph

Link naar deze reactie
Vandaag @ 04:55
Marie

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

Proficiat aan Smdj, proficiat met jullie prinsesje

Welkom terug steph, welke ziekte? tweelingen zijn zo erg ni hoor.

Edith, alles in orde

Marijke, bij Yanni was ik zwanger na een HSG, nog 1x mijn regels en toen was het prijs. De hoop ni opgeven.

Hier bij mij is alles stillekes aan, Yanni heeft een longontstekening gehad en nu zit ik met een angina en blaasontsteking.
Als ik Kyan nu vraag als hij aan het duimen is, Kyan waar is je tut dan zegt hij DA en steekt hij ze in zijn mond.

groetjes

Marie

[Laatst gewijzigd door Marie - Vandaag @ 04:58] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 04:57
Marie

Nu in een apart berichtje mijn groot nieuws

Ik ben Meter geworden van een meisje 51cm en 3920g dat luistert naar de naam Naomi.

Verdere details zal sientje zelf weg geven

Groetjes

Marie

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:03
Marieke

Proficiat Sientje en Marie! Alles goed?
Veel beterschap ook voor jou, Marie.

Steph, wat voor ziekte heeft je vriend? Je weet dat je lichaam een loopje met je kan nemen. Hopelijk heb je gelijk.

Groetjes,
Marieke

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:40
jetje

he Sientje van harte proficiat!!!!!!!!
lang moeten wachten, maar voor een heeeeel goed doel.
edith hoe gaat het met jou??
stephanie spannend joh, vervelend he die onzekerheid, hoop dat het gauw goed komt.

ik kom net van de huisarts, spiraaltje is er uit.
ging niet zo goed met dat ding, had enorm veel last van vanalles.
nou we zien het wel.
ik word gek van mezelf de wens voor een tweede is nu sterker dan ooit.
en dat maakte de keus om dat ding eruit te halen makkelijker.
tja, manlief wil eigenlij een tweede meer, omdat hij 4 miskramen genoeg vind en bang is dat ik mezelf zo'n pijn doe.
maarja ik kwel me nu ook geestelijk, kevin word 4 gaat in feb, naar school.
bah had nooit gedacht dat ik zo kon zijn, ben normaal zo rustig en weet goed wat ik wil.
maar deze keus valt me zo zwaar.
nou ja maar eens goed babbelen met mijn man, en kijken waar we uitkomen.
zo even genoeg geklaagd, maar ben zo blij dat ik het hier even kwijt kan.

knuf edje

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:47

sientje dikke proficiat met je dochtertje geniet ervan !!!

marie proficiat met het meterschap
en beterschap

steph , ik heb elke maand symptomen dus niet te snel gaan hopen, maar het zou wel leuk zijn dat het wel zo is
oei das vervelend die ziekte van je vriend , welke ziekte is het ?

gisteren naar de gyn , we gaan starten met iui zodra mijn regels er zijn maar zonder hormonen , dus gewoon op dag 12 een echo en dan pregnyl voor de eisprong op te wekken en dan de inseminatie

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:21
Stéphanie Laloyaux

proficiat sientje! soms gini gedronken?
ook aan de meter, papa en de familie een dikke proficiat.

Mijn vriend zijn vader en grootvader hebben de ziekte van Huntington. Hij heeft er 50% kans op om ze ook te hebben. hij wil het niet weten of hij ze heeft of niet dus als wij kindjes willen zou het eigelijk via ivf en pgd moeten gaan. zo zetten we de ziekte niet verder en is hij niet verplicht van zich te laten testen.
meer uitleg over de ziekte vind je op de site van de huntingon liga. vind het te moeilijk om het zelf uit te leggen omdat ik weet hoe z'n grootvader eruit ziet en zijn vader begint de eerste symptomen ook al te krijgen... heb het er emotioneel heel moeilijk mee.

hier nog steeds het "zwangergevoel" en nog geen te bespeuren...
als ze niet komen vrijdag dan ga ik maandag er nog een testje tegenaan smijten...

groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:23
Marie

stephanie, de kansen op huntington door te geven zijn niet 50% maar 75% als ik me niet vergis.

Akelige ziekte heb al 2 patienten zo gekend en die zijn vroeg overleden.

Marie

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:36
Stéphanie Laloyaux

hey marie,

inderdaad een akelige ziekte. Jeffrey ( mijn vriend) z'n vader heeft alles al op papier laten vastleggen, en als het moment daar is dat hij niks meer zelfstandig kan doen, wordt er euthanasie gepleegd...

ik heb het daar al vaak over gehad met jeffrey maar hij ontwijkt me dikwijls. langs ene kant geef ik hem geen ongelijk, moest ik in zijn plaats zijn zou ik er ook niet willen aan denken. maar ik wil wel weten waar ik sta en wat ik moet doen indien bij hem die ziekte ook uitbreekt. ik heb z'n grootvader nog maar 1 keer gezien. ik was geschokt. ik kan me dus wel goed voorstellen dat z'n vader voor euthanasie kiest als het ook zo ver komt bij hem. die ligt daar maar gewoon. kan niet meer spreken, niet meer zelfstandig eten,... gewoon een plant. ik wil z'n vader zo niet zien aftakelen en jeffrey nog minder. Ik hoop maar dat ze tegen dan een medicijn of operatie hebben... ben nu eindelijk gelukkig, nu wil ik dat niet laten afpakken door een k*t-ziekte!

soit, voor de rest alles goed. Milan gaat op 3 november voor het eerst naar school! ik en jeffrey gaan samenwonen begin november en op 2 december ben ik officieel gescheiden! allemaal goed nieuws dus en dingen om naar uit te kijken. m'n zus bevalt eind december/begin januari van haar tweede spruit, m'n ma wordt 50 dus er gaat wat afgefeest worden de komende maanden.

zouden jullie dat zien zitten om thuis te bevallen in zo'n zwembad met een vroedvrouw? ik zou da wel eens willen doen aangezien mijn ziekenhuisbevalling wat tegen gevallen is

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]