< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapstest clearblue vaag kruisje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapstest clearblue vaag kruisje
29/07/2008 @ 18:27

test
was vandaag in het ziekenhuis en ook maar meteen even laten bloedprikken... daar kwam uit dat ik niet zwanger was... raar want nog niet ongesteld en normaal altijd om de 32 dagen ook nog geen bruin bloed gezien.... maar ja er zou wel wat anders aan de hand zijn hopen dat het snel lukt want ik ben het wachten wel zat nu na meer als twee jaar.
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 00:44
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi karola.

niet op geven hoor meid,ik weet het wachten is heel erg vooral als je graag wilt.

met jessica zijn wij 3jaar bezig geweest,en net dat ik het op had gegeven raakte ik zwanger,met jeroen dachten wij dat gaat vast weer zoang duren,en tot onze verbazing was het meteen de eerste maand raak.

ik duim voor je

liefs marion,

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:58
joyjoy

Online Status
clearblue
heb laatste periode op +/- 27 juli geweest nu heb ik mezelf niet misrekend en blijk ik twee en halve week overtijd te zijn heb CB gedaan maar die zegt 'niet zwanger' nu is het alleen dat ik al een aantal weken steken en pijnlijke borsten en redelijk vaak misselijk.
nu moet ik over twee weken officieel voor de derde keer na stop ongesteld..... wat moet ik wachten ????? of toch naar de huisarts????
[Laatst gewijzigd door joyjoy - 02/09/2008 @ 21:00] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:14
Steffie

Online Status Bekijk profiel
@ Gientje: Dit vond ik:
Wordt het een jongen of meisje

(feb 02)
Uit Israelisch onderzoek is gebleken dat vrouwen die in verwachting zijn van een meisje al in de derde week van de zwangerschap, gemiddeld 20% meer HCG in hun urine hebben dan vrouwen die een jongetje verwachten. Eerder was al bekend dat vanaf de derde maand van de zwangerschap er een hoger HCG-gehalte is bij vrouwen die zwanger zijn van een meisje dan van een jongetje. De ontdekking kan worden gebruikt om een test te ontwikkelen waarbij al heel vroeg in de zwangerschap het geslacht van het kind is vast te stellen. De onderzoekers geven aan dat het niet voldoende is om alleen het HCG gehalte te bepalen in de urine om het geslacht vast te stellen. De resultaten zijn dan te onbetrouwbaar. Gezocht wordt naar een test die het HCG gehalte combineert naar andere stoffen in de urine of het bloed die iets zeggen over het geslacht van de baby. Welke stoffen dan moeten worden gecombineerd wordt nog onderzocht. Een dergelijke test kan belangrijk zijn om vroegtijdig het geslacht vast te stellen als er bepaalde erfelijke aandoeningen in de familie voorkomen. Sommige erfelijke aandoeningen komen vrijwel alleen bij jongetjes voor, dragers van deze aandoening zouden dan de zwangerschap in een vroeg stadium kunnen afbreken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]