Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/07/2008 @ 18:27 | test was vandaag in het ziekenhuis en ook maar meteen even laten bloedprikken... daar kwam uit dat ik niet zwanger was... raar want nog niet ongesteld en normaal altijd om de 32 dagen ook nog geen bruin bloed gezien.... maar ja er zou wel wat anders aan de hand zijn hopen dat het snel lukt want ik ben het wachten wel zat nu na meer als twee jaar.![]() |
| 02/09/2008 @ 20:58 joyjoy | clearblue heb laatste periode op +/- 27 juli geweest nu heb ik mezelf niet misrekend en blijk ik twee en halve week overtijd te zijn heb CB gedaan maar die zegt 'niet zwanger' nu is het alleen dat ik al een aantal weken steken en pijnlijke borsten en redelijk vaak misselijk. nu moet ik over twee weken officieel voor de derde keer na stop ongesteld..... wat moet ik wachten ????? of toch naar de huisarts???? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwangerschapstest clearblue vaag kruisje
hopen dat het snel lukt want ik ben het wachten wel zat nu na meer als twee jaar.