< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » kindje verloren bij 17 weken zwangersch

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
kindje verloren bij 17 weken zwangersch
04/07/2008 @ 15:09
Anne2

Online Status Bekijk profiel
bedankt meiden! het voelt nog erg onwerkelijk....
gek genoeg ben ik nu wel blij nu pas weer zwanger te zijn,
en niet al eerder want pffff geeft toch wel een hoop stress hoor
probeer er niet teveel bij stil te staan maartoch.....
verder neem ik veel rust, vandaag was ik erg duizelig en draaiierig dus ben naar huis gegaan.... de 21e krijgen we de 1e echo

liefs Anne

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:06
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

hier ben ik nog eens.

woensdag naar psychologe geweest en ik ben mentaal heel veel verbeterd zodat ik misschien nog 1keertje moet gaan (23/7) maar eigenlijk is het eventjes niet meer nodig.

de komende week zal denk ik voor ons een moeilijke week worden.
zaterdag 12/7 zal ons poppemieke 1jaar een zijn.

dit zal ook de dag zijn waarop mijn man en ik een hoofdstukje willen afsluiten (we gaan een aantal spulletjes van ons anou mooi opbergen, doopsuiker, knuffeltje, kleertjes,....)
en we gaan proberen verder te gaan met ons leven met anou in ons hart.

dit alles geeft me een zeer dubbel gevoel, aan de ene kant zullen we verdriet hebben voor onze kleine poppemie en aan de andere kant zullen we goed moeten klussen (eisprong 12/7) voor een volgend wondertje.

donderdag mag ik ook nog eens bij mijn gyné langs om te praten en om te kijken hoever ik sta met mijn cyclus.
ik ben heel blij dat ik van hem ook veel steun krijg en dat ik bij moeilijke momenten bij hem terecht kan.

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - Gisteren @ 18:08] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:11
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey mama van Anou

Ik zal op 12 juli een extra kaarsje branden hier hoor! En dan ga ik onze Gust ook vertellen over jullie kleine meid. Zeggen dat hij zeker een feestje moet gooien die dag zodat het voor iedereen, ondanks het 'dubbele gevoel' toch ergens mooi kan worden.

En ivm die spulletjes: dat ken ik ondertussen ook. Wij hadden onze salontafel hier verhuisd voor onze Gust, omdat onze salontafel een dubbele functie heeft: het is tegelijkertijd het onderste gedeelte van de box. Vrijdag, op de dag waarop ik altijd dacht dat hij zou geboren worden, heb ik dat onderstel annex salontafeltje, terug in het salon geplaatst. Dat was ook even heftig, maar langs de andere kant een teken dat ook Gust wil dat wij verder doen.

Veel liefs en dikke knuffel!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:22
@nneke

Online Status Stuur bericht
Engelmama,
Ik heb de laatste dagen al veel aan je gedacht. Nu het bijna een jaar geleden is dat jullie mama en papa werden. Maar ook nu bij ons de weg naar een brusje wel heel kort wordt (we moesten zes maanden wachten). Maar met jou verhaal in het achterhoofd weet ik dat dat een moeilijke, lange tijd kan worden. Hopelijk mogen we snel beiden met een bolle buik in de wachtzaal van de gyn zitten hé. Ik blijf duimen hoor.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:04
lizzie

Hoi allemaal,

We vertrekken morgenvroeg naar duitsland, een weekje Centerparcs te Heilbachsee. Kijk er al enorm naar uit. Vandaag heel de dag dingen klaargenomen en klaargezet. Manlief mag dat sebiet in de auto krijgen!
We zijn pas juli terug, maar ... juli ga ik ook zeker een kaarsje branden in ons vakantiehuisje.. Heb speciaal n pakje theelichtjes klaargezet! Lieve engelmama, ... dat deze verjaardag inderdaad een nieuwe start mag zijn hoor! Hopelijk binnenkort ook goed nieuws bij de gynecologg. Maar eerst nu deze week goed doorkomen. Praat er maar veel over!

Tot binnen een weekje hé

Lieve groetjes Liesbeth

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:06
lizzie

hum hum... onze 'numlock' stond niet aan: we zijn pas 14 juli terug en ... 12 juli zal ik dat kaarsje branden hoor!

Lizzie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]