< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » hoopvol wachten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 22:53
Macke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Stientje,

Lief hoor dat je het aanbiedt, maar ik heb genoeg in huis, denk ik, dus zorg maar gewoon dat je jj redelijk goed voelt volgende zondag.
Ben vandaag nog gaan shoppen, zag ik ineens dat ik een hemd voor Q een behoorlijke maat te groot heb gekocht... nu ja, hij groeit er wel in, dat valt toch niet op bij een hemd, van welk seizoen dat is, toch?

Jen, oei, gewoon de naam klinkt al erg pijnlijk, ulcerosa, je hebt dus ontstekingen op verschillende plaatsen in je darm? Dikke

Heeft er iemand nog iets van Karen gehoord? Ze ging toch ook langskomen, niet? Anders stuur ik haar effe een mailtje.

Veer, gaat het mer dit warme weer?

Wendy, ik had nog niet gereageerd op je link met 4. Raar inderdaad dat je dag op dag na de miskraam, je goede echo had.
Moet ineens aan Derek Ogilvy denken, jongens daarbij krijg ik soms kippenvel van, wegens de link die hij heel vaak ziet met miskramen. Was er eens een keer helemaal van ontdaan, heb ondanks alles ook nog van die momenten soms.

Verder alles Ok met jullie, dames en kleintjes?

Countdown kan beginnen...

Liefs,

Macke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]