< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Ons 1ste kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 13:26
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tiamo, toch grappig hé wat zo'n ventjes al kunnen
Je moet ze precies goed in het oog houden hé

Welkom evelien

Ik weet nog bij Anouk
Kreeg ik haar als eerste in men armen, daarna waren ze met haar weg, om te wegen en aan te kleden enzo en toen mocht de papa mee
Dan terug bij mij in de verloskamer mocht de papa haar vasthouden ,terwijl waren ze men placenta er aan het uithalen
En me wassen enzo en daarna mocht ik in bed met ons meisje in men armen en Aaron liep ernaast en zo reden we naar ons kamer
Toch een mooi moment hoor!
kijk er al terug naar uit !!

Hier kan je pas echo krijgen vanaf 8 weken
en dan 12 weken

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:39
tes

Hoi meiden,

ik probeer een reactie te plaatsen, maar het lukt niet!!
mijn bericht zou niet volgens de regels zijn, maar ik kan niets ontdekken

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:40
tes

Daan hoe was het gisteren met je moeder? zijn jullie nog iets leuks wezen doen of gewoon lekker thuis aan het beppen gegaan? Heeft Lorelai nog aan oma laten zien hoe mooi ze kan stappen?
en hoe gaat het met je rug? merk je al verbetering door het sporten?

Gien toppie meid.... oh wat zullen jullie uitkijken naar woensdag zeg ik kan niet wachten op je verslagje hier!!
Hebben jullie al iemand in vertrouwen genomen? of kunnen jullie beide het super nieuws nog geheim houden?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:41
tes

Hoi meiden,

Tiamo ohhhhhhh wat een donder steentje die Yaiden! ik had het wel willen zien hoor meneertje er helemaal onder hahahah

Evelien hoe was de uitslag van je bloedtest?

mama meid het blijft vervelend voor een bedrijf wanneer een vrouw met verlof gaat, maar het hoort erbij en ze mogen er zeker niet moeilijk over doen!!

Evelyne slaat de verveling al toe thuis? gisteren een klaag dagje... nou meid dan heb je je nog goed weten te houden ik lees weinig geklaag hier hoor!! Je doet het super!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:43
tes

Even over de gang van zaken bij de bevalling...... bij mij is het natuurlijk heel anders gegaan i.v.m. de geplande kz nadat Luana was geboren werd ze heel even omhoog gehouden om vervolgens met papa en de kinderarts naar een kamertje te gaan waar alle eerste controles werden gedaan. al heel snel kwamen ze terug en mocht ik haar even bewonderen waarna ze weer weg gingen om haar een beetje schoon te maken en aan te kleden.
Ik werd in de tussentijd gehecht en ben ook nog op de uitslaapkamer geweest.... daarna werd ik op mijn kamer met manlief en dochter herenigd en kon ik haar eindelijk in mn armen sluiten!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:46
tes

Nou meiden het is weer bijna weekend!! Hebben jullie al plannen?

Bij ons gaat Luana logeren en wij gaan zelf vanavond een avondje uit!! oh ik kijk er nu al tegenop om haar weg te brengen.... ik hoop dat ik het droog hou
en zondag krijgen we visite!! ik heb er echt zin in

allemaal een heel fijn weekend en een dikke knuffel van ons

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:46
tes

in stukjes geknipt doet ie het wel, dus dan maar heel veel berichten

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:50
evelyne79

hihi Tes,is grappig, zoveel stukjes. Oooh gaat Luana logeren? Brr, naar die dag kijk ik ook niet uit hoor, om voor het allereerst je kindje bij iemand af te zetten. Maar ik heb gelezen dat, vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt word, dat je een zelfstandig mens op de wereld hebt gezet en dat het bij elke nieuwe stap een beetje afscheid nemen is. Ze elke keer losser laten. Daarom dat ik het goed vind dat ik nog altijd zwanger ben hihi!
Ik wil mijn kindje nog niet loslaten.

Tiamo, heb je geen foto van Yaiden met de tiramisu? hihi!

Oooh meiden, ik wou dus nog een foto op m'n profiel zetten maar het werkt niet. Krijg alleen maar een rood kruisje, straks nog eens proberen

Wat zijn de plannen voor het weekend?
Hier niet veel, mijn vriend gaat met zijn pa de zolder verder afmaken denk ik en dat zal het zijn.
x

[Laatst gewijzigd door evelyne79 - Vandaag @ 10:57] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:24
Andrea

He meiden ik reageer snel even. De vorige keer had ik een heel bericht klaar en toen klapte internet eraf

Gientjeee van harte gefeliciteerd!!! Ik ben echt blij voor je, super! En veel plezier volgende week dinsdag, dan kreeg je toch een echo? Ik had het ook hoor dat het eerst onwerkelijk is dat je zwanger bent en dat je het af en toe niet gelooft.

En voor de rest van de meiden een dikke ,
wij gaan straks een weekje weg, lekker naar de hoge veluwe op een bungalowpark
Een heel fijne week allemaal en tot snel!!
Liefs Andrea en Casper

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:30

Hoi hoi,

Lorelai is echt super ziek!! Ze heeft 40 graden koorts. Gelukkig reageert ze wel en is ze niet suffig. Ze is huilerig en hangerig en wilt alleen maar bij mama zijn. Eten wilt ze ook niet echt, gelukkig drink ze wel goed Ik vindt het allemaal maar niks arme kindje van me.

Tiamo hahahahahaah nu al aan de snoeperij hahahahha leuk hoor! Ja het wordt echt leuk nu met de kleintje in huis. Je komt alleen ogen en oren te kort hier.

Tiamo je zou Yaiden kunnen uitleggen, dat alleen baby's een speen krijgen En omdat hij grote broer is geworden ( grote jongen) heeft hij geen speen nodig.

Andrea wat heerlijk een weekje er tussen uit..

Tess wat stoer van je. Lorelai is nog geen nacht uitlogeren geweest Sinds kort hebben wij een oppas aan huis, maar ik vindt het nog moeilijk hoor! Ik ben er heel mutserig in. Er is maar 1 iemand die het allemaal weet en goed doet en dat ben ik En het idee, dat ze er s'morgens niet is ...... neeee laat er maar lekker bij mij

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]