Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 08:39 tes ![]() | Hoi meiden, ik probeer een reactie te plaatsen, maar het lukt niet!! mijn bericht zou niet volgens de regels zijn, maar ik kan niets ontdekken |
| Vandaag @ 08:46 tes ![]() | in stukjes geknipt doet ie het wel, dus dan maar heel veel berichten |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ons 1ste kindje

Brr, naar die dag kijk ik ook niet uit hoor, om voor het allereerst je kindje bij iemand af te zetten. Maar ik heb gelezen dat, vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt word, dat je een zelfstandig mens op de wereld hebt gezet en dat het bij elke nieuwe stap een beetje afscheid nemen is. Ze elke keer losser laten. Daarom dat ik het goed vind dat ik nog altijd zwanger ben hihi!
,
Ik vindt het allemaal maar niks arme kindje van me.
Sinds kort hebben wij een oppas aan huis, maar ik vindt het nog moeilijk hoor! Ik ben er heel mutserig in. Er is maar 1 iemand die het allemaal weet en goed doet en dat ben ik
En het idee, dat ze er s'morgens niet is ...... neeee laat er maar lekker bij mij