< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Nieuw in de medische mallemolen, wie ook

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Nieuw in de medische mallemolen, wie ook
Gisteren @ 22:12

Online Status Stuur bericht
Maaike,
Een dikke proficiat en hele mooie naam trouwens.

Eefken,
Ik ga heel hard duimen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:12
Maaike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
tada!
Hello,

Hier een berichtje van de man van Maaike: we zijn op drie september trotse ouders geworden van een flinke dochter Jade, 48 cm en 3,625 kg na een probleemloze bevalling. Later meer nieuws van Maaike zelf!
Groetjes!
Bart

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:14
Eefken

Hey man van Maaike,

Een dikke proficiat voor jullie beiden! Geniet maar lekker van jullie prachtdochtertje (met een hele mooie naam trouwens)

Groetjes,
Eef

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:17
Eefken

Hey liesbeth, thx meid ik hoop ook dat er ditmaal toch eens 1 echt vechterke tussen zit dat maar liefst 9 maanden in mn buik wil wonen (en daarna in ons huisje natuurlijk hé)
Hoe gaat het anders nog met jou? Alles goed? En met de BIB?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:34

Eefken,

We gaan in iedergeval heel hard duimen. Hier alles goed alleen ben ik nog misselijk. Ik voel de baby wel al stampen. Nu kan ik eindelijk aan het idee wennen dat ik zwanger ben. Ik heb heel lang gedacht nooit meer zwanger te raken en nu ik het ben heeft het tot nu geduurd voor ik het kon geloven. Ga jij nu voor de eerste keer naar jette? Want jij ging eerst toch in Leuven of vergis ik mij?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:40
Eefken

Liesbeth,
Ik ging idd altijd naar GHB Leuven, de cryo is ook nog wel daar. Maar maandag heb ik mn eerste consult idd in Jette ... een voorzorgsmaatregel eigl, voor moest de cryo niet lukken ... dan loopt mn wachttijd in Jette al hé al hoop ik uiteindelijk geen poging meer nodig te hebben natuurlijk.

Ja, kan me best voorstellen dat het een tijdje duurt eer je het wilt/kunt geloven dat je zwanger bent. En dan de schrik nog dat er iets mis zou gaan ... Brrr ... gelukkig kan je ondertussen je beepje een beetje voelen ... en het buikje zal ook wel stillaan beginnen zeker hé Dan wordt het allemaal wat 'echter'

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:05

Eefken,
De wachttijd in Jette is inderdaad wel lang dan kan je je inderdaad al beter inschrijven. Ik was wel heel tevreden over Jette en ze zijn er heel vriendelijk.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 21:19
weentje

Online Status Bekijk profiel
maaike en man gefeliciteerd met jullie dochtertje geniet ervan

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]