< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders van rond de 24

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders van rond de 24
12/02/2008 @ 10:07
MamaSas

Online Status Stuur bericht
Hey dames,
Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar ben zo druk geweest de laatste tijd. Ben bezig met gastouder worden en heb om te beginnen al mijn neefje van bijna een half jaar bij mij op de dinsdag en vrijdag, daarbij werk ik ook nog gewoon iedere avond erbij dus behoorlijk pittig. Verder gaat alles goed met mijn kids! Alisha is alweer 3 dus het gaat nu heel hard en heb al bericht binnen gehad om een school uit te gaan zoeken voor haar . Ze gaat nu met veel plezier naar de peuterspeelzaal 1 ochtend en 1 middag, en voor zover ik weet doet ze het ook harstikke goed!
Djaydon doet het ook super ook alweer bijna 10 maanden (jeetje wat gaat het hard ). Hij kruipt en gaat ook al staan en kan goed zitten en geniet met volle teugen. De arts bij het cb zei laatst zelf van je moet m volproppen want hij verbruikt meer caloriën dan dat hij binnenkrijgt dus daar zijn we nu ook mee begonnen en volgens mijn familie begint hij weer wat voller te worden want blijkbaar was hij wat smaller aan het worden in het gezicht...

Maar wat zie ik Carootje ben je weer zwanger meis? Super joh!! Soms heb ik het gevoel dat ik ook zwanger ben maar dan denk ik weer van nee joh dat gaat niet want ik heb een spiraal maar zou het dan toch mogelijk zijn om door een spiraal zwanger te worden??

Hoe gaat het verder met de dames??

Groetjes Sas

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 12:30
jong moederke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hebben jullie zin om mee te kletsen op mijn forum met nog vele jonge mama's?

altijd welkom!

Ben zelf een mama van 26 jaar en heb zoontje van april 2005

http://www.Gezinsforum.be

groetjes Ilse

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]