< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » Nog kans op nieuwe relatie met 3 kids?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
Nog kans op nieuwe relatie met 3 kids?
18/05/2008 @ 11:32

Online Status Bekijk profiel
hoi,
ik heb ook 2 kinderen uit een eerdere relatie.
het mooie was dat mijn nieuwe vriend waarvan ik nu bijna 15 weken zwanger ben ook 2 kinderen uit een eerdere relatie heeft.
wij wonen nu samen en zijn zoon woont bij ons en zijn dochter bij
haar moeder.
geef de moed dus niet op want er zijn genoeg mannen die wel een vriendin met kinderen wil of zoals in mijn situatie zelf ook kinderen hebben uit een vorige relatie.

veel succes

groetjes saskia

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:09
Dotske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben ook een moeder van 3 kinderen uit vorig huwelijk, ben ook hertrouwd met mijne man en ben nu ook zwanger van zijn eerste kindje.
Er zijn genog mannen die een vrouw met kinderen nemen.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:29

Online Status Stuur bericht
ik heb ook 3 kinderen
ik ben een man met drie kinderen en weduwenaar . ik vind het wel moeilijk om een vrouw terug te leren kennen die mijn 3 kinderen wil aanvaarden. ik denk dat het veel gemakkelijk is als vrouw met 3 kinderen dan een man met 3 kinderen. vooral als de vrouw zelf graag nog kindje(s) wil van haar zelf.
de meeste contacten die tot nu gekregen heb struikelde over mijn 3 kinderen. mijn kinderen zijn 5, 7 en 9 jaar oud
[Laatst gewijzigd door beertje bru - 30/06/2008 @ 09:31] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 22:54
Dotske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
re beertje bru
Ik vind het zeer jammer dat je zoiets moet meemaken, nu mij persoonlijk ik zou het niet erg vinden, ik zie namelijk zeer graag kinderen wilde altijd een groot gezin natuurlijk was de bedoeling dit van hetzelfde gezin. Maar dat hebben we zelf niet in handen hé
Het is jammer dat je moeilijk hebt om een vrouw te vinden die jou kinderen willen aanvaarden? Wens je allesins veel sterke toe.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 14:12
...

hoikes er zijn genoeg vrouwen hoor die een man met kids wilt,maar tis inderdaad anders denk ik voor een vrouw met kids.toch geef de moed niet op ergens loopt jou vrouwke wel rond hoor.succes.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]