Wendy,
ik duim voor een goeie bloeduitslag!!
Zeker een bezoekje brengen aan de vakbond want zwanger willen worden, dat is absoluut geen gegronde reden voor een ontslag. 100% zeker van. Dat hij je dat laat merken geeft mij eerder een gevoel van dat hij een inbreuk pleegt op je prive leven. of je job of een gezin? Zeker goed gaan informeren en anders zou ik je zolang de behandeling bezig is ziek laten schrijven en hopen dat je heel snel zwanger bent en dan onmiddellijk van ziekeverlof of moederschapsrust laten schrijven. Daar moet je je eens op informeren. Zeker vragen naar die moederschapsrust bij de vakbond.
Hier alles in orde. Gisteren naar Ilya zijn doopfeest geweest (het kindje van mijn man zijn zus en dus neefje van Mauro) en daar heeft hij me gisteren toch helemaal onder de melk gezet. Wauw, de eerste keer dat echt zijn hele fles eruit kwam.

Ik dus onder de melk, hij helemaal onder de melk de vloer en de tafel! Morgen even naar de osteopaat bellen. Maar ik denk ook dat het de combinatie was van vermoeidheid, honger en gulzig eten. Normaal geeft hij na de voeding nog zo'n gulpje melk terug eigelijk te verwaarlozen maar gisteren leek hij wel de exorcist!! Vandaag heb ik er nog niets van gemerkt.
Zo dadelijk naar mijn zus haar kindje (mijn petekindje) zijn babyborrel. Tis van het ene feestje naar het andere dit weekend! Dat beloofd voor morgen als ik naar de weight watchers ga

.
Ben nu van 1 september bezig en ik ben al bijna 5kg kwijt. Ben wel content. Er hing namelijk wel wat reserve aan sinds vorig jaar na het hele gedoe met Eline*, tja, das dan emo eten he... Van de zwangerschap van Mauro ben ik alles weer kwijt. Het zijn dus de kilootjes die ik heb opgedaan tss Eline* en Mauro in die ik nog kwijt moet.
Hoe is het met de rest.
Tess
groetjes