< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » verkleinkussen maxi-cosi

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
verkleinkussen maxi-cosi
30/03/2007 @ 13:33
saskia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi iedereen,

Onze jongen meet nu 60 cm en ik begin het gevoel te krijgen dat hij niet echt meer gemakkelijk ligt in de maxicosi. Leg ik hem er niet goed in of kan het zijn dat het verkleinkussen er al uit moet. Ik heb een voetzak van maxicosi en daarin heb ik het verkleinkussen gelegd. Klopt dit?Nu zit hij er precies "dubbelgeplooid" in.
Hopelijk weten jullie raad!

Saskia

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 13:36
k'tje

Ik zou het zeker eens proberen zonder dat verkleinkussen. Je hebt immers die voetenzak al die de maxi cosi wat verkleind, hé. Nu heeft hij immers ook nog een (dik) jasje aan, mutsje op,... dat neemt ook allemaal ruimte in, hé.
Het zou wel kunnen dat je in de zomer je verkleiner terug gaat bovenhalen als je die voetenzak niet meer gebruikt (ik gebruikte dan gewoon een lakentje om over m'n dochtertje te leggen).
Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 21:40
lianne

Online Status Stuur bericht
Mijn manneke is nu 66 cm en ligt al een tijdje zonder het kussentje in zijn maxi-cosi. Ik vond ook dat hij zo raar lag in dat ding, heb de kussen eruit gehaald en gekeken hoe hij zou liggen zonder en naar mijn idee ligt hij beter.
Nu hoop ik dat hij natuurlijk ook echt beter ligt, maar dat zal ik wel niet te weten komen, want hij geeft geen kik, niet met en niet zonder de verkleiningskussen.

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 14:39
Veerle

Online Status
Onze kerel is 61 cm en die past er nog goed in met voetenzak en met verkleinkussen. Ik heb de voetenzak over het verkleinkussen. Verder moet je opletten de de riempjes lang genoeg zijn, anders zitten ze strak en zit hij vanzelf meer opgevouwen.
Ik denk dat het een kwestie is van uitproberen.
En binnenkort kan de voetenzak er toch af. Een dekentje of lakentje is dan voldoende.
Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 21:29
Petrake

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij ons lag het verkleinkussen ook in de voetenzak, kwestie van het hoofdje goed te kunnen steunen lijkt mij.
Ons verkleinkussen bestaat uit 2 delen, om het hoofdje te steunen, en dan onder het poepje nog een kussentje dat je er met velcro af kan halen.

Dat tweede kussen hebben wij eraf gehaald toen Sien een maand of 3 was, en dan rond 4,5 maand het verkleinkussen er volledig uitgehaald.

Het bovenste hoofdgedeelte, geeft toch wel extra steun bij de kleintjes. Als ze nog niet stevig zijn dan wiebelen ze nogal.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]