[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 21:22 ik | Ik ben op zoek naar een meisjesnaam. en niet zomaar een meisjesnaam maar iets speciaals. ik heb een moeilijk leven gehad, mishandeling, ziekte, verdriet, pijn. Ik begin nu pas te leven, voorheen overleefde ik alleen maar. Ik zoek een naam (of namen) met de volgende betekenis(sen) Sterk, Hoop, Geloof, 'Bright' (ik kan zo snel niet het nederlandse woord vinden) Kracht, Liefde (of geliefd) Gezegend etc. De naam moet in amerika makkelijk uit te spreken zijn (wegens familie) hoeft niet speciaal een engelse of amerikaanse naam te zijn, maar als we in de US zijn, wil ik wel graag dat de naam goed uitgesproken kan worden. ik zoek dus echt naar een speciale naam met een meerwaarde, een achterliggende gedachte. een naam die wat verteld en meegeeft. Ik zoek dus geen lange lijsten met namen die je ook wel leuk vind, maar echt iets speciaals. Ik hoop echt dat iemand mee kan denken aan DE naam (alsjeblieft liever geen lange lijsten plaatsen met namen die ze zo ontzettend leuk vind maar die niet voldoen aan mijn voorwaarden, van de voorwaarden wijk ik namelijk niet af) |
| 31/03/2007 @ 10:31 ellen7 ![]() | Faith een geweldige naam, ik zou hem dus juist niet kiezen om de betekenis maar voor jou is ie dus perfect. net als Hope |
| 31/03/2007 @ 18:55 kris218 | ik vond deze namen tot nu toe genoemd erg mooi! wat ook een mooi betekenis heeft is 'angel' groetjes! |
| 31/03/2007 @ 19:02 Annelies | Van het lijstje van Lianne vind ik "Faith" en "Brianna/Breanna/Bryanna" de mooiste namen. Wat ik ook vind kunnen is "Grace", als verwijzing naar het lied "Amazing Grace" en het overwinnen van je verleden. Veel succus met het zoeken van "dé" naam! Groetjes, Annelies |
| 01/04/2007 @ 13:22 ik | Faith is inderdaad perfect, niet alleen voor mijn geloof in god, maar ook het geloof in mijzelf, dat wil ik graag overbrengen. als tweede naam heb ik gekozen voor Gwenayme. Gwen (gezegend) en Aimee/Aime/Amy (geliefd) samengevoegd bedankt iedereen |
| 05/11/2007 @ 20:26 moedertje21 | Yanoah/ Rust Jaira/Yaira/ Hij verlicht Menoah/ Rust Eleora/ De Heer is mijn licht |
| 06/11/2007 @ 16:35 mimi1701 ![]() | hai, Hieronder enkele namen: Nadia -> hoop. Faith -> geloof. Chiara -> helder. Noa -> troost of rust. Veel suc6 met het kiezen ![]() |
| 10/11/2007 @ 16:58 jolien | ik vindt charo, laute, ira en ulrike wel mooie namen ik denk wel niet dat ze een betekenis hebben |
[Reageer]

Speciale naam