< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net zwanger en naar de tandarts

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
net zwanger en naar de tandarts
31/03/2007 @ 12:22
VéroNick

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen,

Ik ben tussen de zes en zeven weken zwanger. Gisteren de eerste echo gehad en alles was in orde.
Nu heb ik sinds gisteravond tandpijn. Is er al eens iemand van jullie met een prille zwangerschap naar de tandarts geweest? Kan de verdoving kwaad?
Het is dringend, want dinsdag vertrekken we voor een week op vakantie.

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 12:45
Xanthe

Hallo,
ik ben toen ook naar de tandarts geweest. Je kan het wel best even zeggen dat je zwanger bent want bij mij hebben ze dan minder verdoving gebruikt, en op zich zei mijn tandarts kan het geen kwaad. Je kan moeilijk je hele zwangerschap met tandpijn gaan rondlopen he, die pijn is zo al erg genoeg. Dus vermeld het gewoon even aan je tandarts kan ze er toch nog rekening mee houden

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 13:02

ben ook naar yandarts geweest als ik zwangzer was van paris want er was een dode zenuw en kan je garanderen dat echt pijn doet hoor en was zo opgelucht als eraf was. Moet gewoon zeggen dat je zwanger bent en ze houden rekening mee dan.

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 21:17

Online Status Bekijk profiel
Hoi,