< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Wanneer in eigen kamertje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Wanneer in eigen kamertje?
12/04/2007 @ 22:56
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
wij hebben ook bij beide kindreen gelijk in hun eigen kamertje gelegd en ook in een normaal bedje
geen enkel probleem
en ja wij werken met babyfoons
nu 2 omdat mijn dochter de oudste vorig jaar een aanval heeft gehad gelukkig leg ze omdat ze niet wilde slapen even in onze bed
maar goed snachts zetten wij hem nu sinds 1 week weer uit en bij de jongste hebben wij hem nooit aan gehad
overdag sliepen ze ook gewoon op hun eigen kamer lekker rustig en wordt gewoon gelijk vertrouwd ik kan niet slapen als mij kidnje naast mij ligt op de kamer of bij ons in bed

maar goed ik geloof graag dat het persoonlijk is en wat je gevoel is en ook misschien wat in je omgeving gedaan wordt hier gebeurd dat zelden kinderen bij je op de kamer
maar goed ik denk niet dat het veel uit maakt goed of slecht nee gewoon doen waar je goed bij voelt

groetjes kissie

voorin de reiswieg hebben wij ook een apparte matras bij gekocht want ja dat ding wat er in ligt is niks en erg hard en dun

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:19
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi

Mijn beide zoontjes hebben bij ons op de kamer geslapen tot ze 9 maanden waren. Eerst een maandje of 4 in de wieg, daarna hebben we telkens hun bedje bij op onze kamer gezet. Ik vind het ook wel zo handig om ze bij je in de buurt te hebben ivm borstvoeding (ik geef de oudste nog steeds borstvoeding). En ik vind het ook een knus en veilig gevoel.

We hebben bij geen van beiden problemen gehad toen ze op hun eigen kamer gingen slapen hoor. Ze sliepen allebei meteen lekker in hun eigen kamer. Ze slapen nu zelfs samen op 1 kamer, terwijl we kamers genoeg hebben. Tja, de oudste wou het zo :)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]