[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2007 @ 11:22 zwangie | Hallo iedereen! Welke van deze 2 namen vinden jullie het mooiste? Lenne of Leila bedankt voor je reactie! doei |
| 02/04/2007 @ 11:56 eef | Leila voor een meisje, Lenne voor een jongen ! En als ik dan nog moet kiezen, vind ik Leila leuker !! Groetjes ! |
| 02/04/2007 @ 20:06 zwangie | Hey Eef, Het zijn beide meisjesnamen :-) Kom jij soms uit Nederlenad? daar is Len alleszins een jongensnaam, maar Lenne ook? Stiekem vind ik Leila ook het mooiste :-) doei |
| 03/04/2007 @ 12:47 eef | Jaa klopt, ik ben Nederlandse. Maar ook al zijn het dan 2 meidennamen; dan vind ik Leila toch het leukst haha ![]() Laat je nog eens weten wat het geworden is ? Groetjes ! ![]() |
| 03/04/2007 @ 13:18 Ante | Leila is echt vrouwelijk, Lenne is een twijfelgeval. Ante |
| 03/04/2007 @ 13:27 Eva | Ik vind Lenne ook een echte jongensnaam ( kom uit NL ), dus ik zou sowieso voor Leila gaan. |
| 03/04/2007 @ 13:33 | Uhhh... je hebt niet gezegd of je een jongen of meisje krijgt.... Ik vind Lenne heel leuk, kan mijns inziens voor zowel een jongen als een meisje. Hoewel je er ook Lenna van kan maken. |
| 03/04/2007 @ 13:47 | Hey, Tja, niet moeilijk voor mij ...Leila.De discussie omtrent Lenne is correct. Officieel is het een vrouwelijke, friese meisjesnaam afkomstig van Leonhard. Toch hebben ook wij ervoor gekozen voor onze zoon en ik kan je zeggen dat er tot nu toe nog niemand getwijfeld heeft. Integendeel, iedereen vind Lenne eigenlijk niet klinken voor een meisje. Maar ik ben dan ook Belgische. Veel succes alvast met de keuze. Liefs, Vanessa |
| 03/04/2007 @ 17:30 zwangie | Nou dan is de keuze snel gemaakt...we willen zéker geen naam waarvan je twijfelt over het geslacht! ![]() Ben wel verbaasd dat in België dit ook als jongensnaam wordt gebruikt. Ik ken 1 vrouw die zo heet en verder heb ik de naam nog nooit gehoord! Wel jammer want nu valt de naam helemaal weg... Leila hoor je ook niet veel (ik toch alleszins niet) en is toch nog een redelijk normale naam waar je niet moet vragen 'wat is de naam??' Of niet?? doei! |
| 05/04/2007 @ 19:55 zwangie | Hey Vanessa, Bedankt voor je epistel Ben blij dat ik het nu al ontdek (ben 19 weken zwanger, krijg mijn banner hier niet op )Mmmm en Leila wordt blijkbaar echt niet veel genoemen als naam, dat doet de kansen ten zeerset stijgen. Leila... ja!!!! ![]() doei |
| 11/09/2008 @ 11:38 | Lenne Hallo, Ik ben in april bevallen van een dochtertje met de naam Lenne. Deze naam gaat ook perfect voor een meisje hoor ![]() Leila vond ik toen ook een hele leuke naam, maar mijn vriend was er niet voor te vinden. Groetjes, Veerle |
[Reageer]

Leila of Lenne

...Leila.

)