< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Dubbele buggy handig?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Dubbele buggy handig?
02/04/2007 @ 16:26
Lie

Hallo,

Wij hebben 2 dochtertjes van 2j en 6 maanden. Voor de oudste hebben we een gewone buggy (Quinny Zapp), voor de jongste een wandelwagen (Quinny freestyle). Meestal zit de oudste ook nog in de buggy, onderweg stapt ze wel stukjes.
Ik was zelf aan het denken om een dubbele buggy te kopen, omdat ik nu nooit alleen met onze twee meisjes op stap kan.(draagzak vind ik niet echt handig)
Als alternatief dacht ik aan zo'n buggyboard, maar ik kan mij niet voorstellen dat mijn dochtertje daar een hele tijd braaf op blijft staan.
Voor de dubbele buggy dacht ik aan het model van Maclaren (Triumph twin)
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het de moeite om zo'n dubbele buggy te kopen?

alvast bedankt,

groetjes
Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 17:03
Dusanka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Met een kereltje van net 1 en nog een op komst ben ik ook wel heeeeeeeeel benieuwd hoe de ervaringen zijn.

Liefs
Dusanka

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 15:57
Wen370

Online Status Stuur bericht
hallo,

wij hebben ook lang getwijfeld of we een dubbele bugy gaan aanschaffen of niet. en hebben uiteindelijk beslist van het niet te doen, we gaan deze amper gebruiken en vinden het dus zijn geld niet waard. we gaan een gewone simpele bugy kopen voor ons zoontje en normaal ook een buggyboard. hij stapt al flinke stukken mee aan de bugy nu en als hij dan een beejte moe wordt kan hij op het buggyboard. moet ik echt alleen op stap en ga ik te voet gebruik in een draagzak of draagdoek (hopelijk wordt het niet te warm deze zomer want anders is dit neit te doen) maar dan zoeken we dan wel een oplossing. we kunnen als het echt nodig is dan nog altijd voor een dubbele bugy gaan zien he, maar wij vinden het weggesmeten geld als we eens bekijken hoeveel we hem gaan nodig hebben en gebruiken, trouwens als ik nu de bugy openstel om te gaan wandelen hangt mijn zoontje direct aan de zijkant, hij stapt veel liever.
wen

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:29
TwanM

Hoi,

Mijn meiden schelen 2.4 mnd. Ik heb toen, vanwege twijfels, een 2de hands 2-ling buggy gekocht. Dat is niet bevallen. De oudste was eigenlijk al te groot en te zwaar.

Aan mijn X-adventure een buggyboard bevestigen was geen optie omdat ik dan als een banaan zou moeten duwen.

Ik heb nu een bibi strolli rider. Soort fietsje zonder trappers, die je aan de zijkant bevestigd. Ik ben maar 5cm breder en heb er met duwen ook nauwelijks last van. Dit bevalt zowel mij als mijn oudste, die kan makkelijk een stukje kan gaan lopen, prima.

TwanM
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:40
inge

Hallo,
Het verschil tussen mijn zoontje en dochtertje is 17 maanden en ook wij twijfelden of we een dubbele buggy zouden kopen... uiteindelijk hebben we het toch gedaan en ik heb er zeker GEEN spijt van, echt niet, het is supergemakkelijk. Ik heb wel een hel goeie van urban jungle (naast elkaar) en die rijdt heel soepel en je kan er overal mee binnen (ook tussen een gewone binnendeur)
De kleinste is ondertussen 10 maanden en de oudste 27 maanden (gaat in september naar school) en ze vinden het allebei geweldig!
Echt een aanrader!
Groetjes,
Inge
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:50
TwanM

Kleine aanvulling na het lezen van Inge's berichtje:
Ik had een tandemwagen. Het zwaarste gewicht zat voorop. Ik moest achteruit de stoep op of een drempel over.

TwanM
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:18
Visseke

Online Status Bekijk profiel
Hier ook een verschil van 17 maanden tussen onze kids.
Wij hebben voor als ik met beide kids op stap ga een twin wagen van Firstwheels (model city elite) aangeschaft. Deze is betaalbaar en handig in gebruik.

groetjes, Liesbeth
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]