< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » zwemmen met baby

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
zwemmen met baby
02/04/2007 @ 18:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

men dochtertje is bijna 7 maand en zijn gisteren voor het eerst gaan zwemmen,
en dat gaan we zeker nog doen. het is reuze meegevallen.
ze heeft haar geamureerd en toen ze er na een uurtje uit moest was ze aan het wenen omdat ze er niet uit wou.
zijn er nog ouders die vroeg met kindje zijn gan zwemmen omdat er mensen zeggen dat dat veel te vroeg is.

en vandaag zijn we in het zand gaan spelen en dat vond ze ook super, is echt een leeftijd dat ze vanalles graag gaan doen is echt wel leuk.

groetjes

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 18:49
Kimmy

Onze Robbe is voor het eerst in een zwembad geweest toen hij net geen 3 maand oud was, op vakantie in Italië. Het was geen publiek zwembad, dus lekker rustig (en proper). Daarna zijn we nog een aantal keren bij ons in het openbaar zwembad geweest, maar omdat onze Robbe veel ziek is geweest deze winter, altijd zijn luchtwegen, zijn we al een hele tijd niet meer geweest. Maar deze woensdag gaan we weer: het is wat warmer, hij is nu een 5tal weken reutelvrij.

7 maand is absoluut niet te vroeg, je kindje heeft dan toch al een heel aantal prikken gehad, en is dus goed beschermd.

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 19:19
Debby

Ik heb het bij de eerste controle aan de kinderarts gevraagd hoe vroeg je mag gaan zwemmen met een baby. Zij zei dat het vanaf 6 weken mag, maar dat er veel baby's het niet leuk vinden. Het mag dan ook maar een kwartiertje en in een bad dat 32° is. Ik denk dat ik toch zeker ga wachten tot ons zoontje zijn eerste spuitjes gekregen heeft, daarna zien we wel.

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 19:24

hey

ik hed horen zeggen zowiezo te wachtentot ze de eerste spuitjes hebben gehad. is ongeveer als ze 5 maand zijn.
in ieder geval ik raad het aan.
ons hayley heeft haar heel goed gehad en heeft geen traan gelaten.

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 07:52
Mieke

Hoi!

Toen mijn dochter werd geboren, was het vanaf 8 weken, ik ben vanaf 8 weken met haar gaan babyzwemmen, dat was in een extra warm zwembad, in een groep, met allemaal leuke liedjes enzo. Ze vond het van begin af aan helemaal geweldig, en is nu, drie jaar later een ontzettend waterratje! Kan geen genoeg krijgen van zwemmen, en zeurt ons bijna de oren van het hoofd af wanneer we weer eens gaan......

Onze jongste is nu 9 weken, en de enige reden dat we nog niet zijn geweest, is dat er steeds wel iemand verkouden is hier in huis...... Ik kan niet wachten tot we kunnen gaan, kijken of onze kleine man het net zo geweldig vind als zij grote zus!

Hopelijk kunnen we binnenkort eens gaan!

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 20:11
Dagmaries

Online Status Bekijk profiel
7 maanden is prima hoor! Ik zwem met Dagmar vanaf 5 maanden, ze vindt het geweldig. Als je nog veel jonger met ze naar het 'officiele' babyzwemmen gaat, is er voor die kleintjes nog niet zoveel aan. Ze kunnen nog niet veel he (speeltjes pakken, op de buik, op de rug, andere kindjes aanraken etc.) Ik zou zeggen: veel plezier!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]