< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » snel kunnen zitten?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
snel kunnen zitten?
03/04/2007 @ 17:02
nieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi mama's,

ons Janna is nu 5,5 maand oud, ze heeft altijd graag in zithouding gezeten, al van ze heel klein was. Nu zet ik haar soms eens alleen recht en ze kan toch wel enkele seconden (toch iets langer dan direct om te vallen...) alleen blijven zitten. Ze steunt op één handje en met het andere probeert ze dan iets te grijpen, of ze recht haar rugje even en blijft dan nog mooi zitten. Is dat een teken dat ze toch vrij snel zal kunnen zitten of kan het ook nog enkele maanden duren? Ik kijk er naar uit, lijkt me zo makkelijk, kan je ze overal heen zetten waar je wil

Oja, nog een ander vraagje. Ze heeft al enkele dagen zo'n kloofje in haar bovenlipblaasje (je kent het wel ), dat soms wat bloedt. Wat kan ik daar best aandoen? Labello of vaseline of niks? Ze wordt zaterdag gedoopt, dus ze moet er picobello uitzien, hé!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 17:59

Online Status Bekijk profiel
Hey Nieke,
ons katelyn is ook bijna 5,5 maanden, maar zitten zit er nog niet in hoor! als ze ondersteund wordt wel, maar neem de steun weg, en BOEM. daar gaat ze! haha.
ivm Janna's lip, ik zou er ofwel niks aandoen, ofwel wat vaseline. Labello zou ik persoonlijk niet proberen. Ons katelyn heeft ook dikwijls een blaasje gehad dat soms open ging, maar ik heb daar nooit iets aan gedaan, bloeden of niet. meestal ging dat vanzelf weg.
Veel plezier bij de doop!
anneke x

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 21:52

Online Status Bekijk profiel
Onze Simon die kon met 5 maanden ook een paar seconden zitten en met een maand of zes kon hij heel stevig alleen zitten. Toen hij bijna negen maanden was kon hij alleen gaan zitten vanuit liggen of kruipen.

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:25
kelleke

hey

mijn zoontje is ook 5,5 maanden en kan 12 sec alleen zitten. kijk er ook naar uit dat hij alleen kan zitten want hij doet dit zo graag. als hij op de schoot ligt probeert hij zich welaltijd op de poep te zetten maar dat lukt alleen nog niet.

groetjes
xxx
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]