[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 23:37 | Ik heb in augustus 2005 een miskraam gehad na 9,5 wk. Een jaar later ben ik weer zwanger geraakt en ik was doodsbang dat het weer mis zou gaan. 2 dagen nadat we erachter waren gekomen zijn we opvakantie gegaan. Ik voelde me anders dan tijdens die eerste zwangerschap. Mijn borsten deden veel meer pijn en ik was misselijk. Toch had ik geen gerust gevoel en raakte ook behoorlijk in paniek toen ik op een middag ontzettende buikkrampen had (dit bleken mijn darmen slechts te zijn). Ik heb wel met 8 weken al om een echo gevraagd omdat ik gewoon moest weten of alles goed was. Toen hebben we het hartje al kunnen horen en ik heb gehuild van blijdschap. Toch heeft het daarna nog weken geduurd voordat ik echt kon gaan genieten van mijn zwangerschap. Heb vertrouwen, vraag om extra echo's omdat je zo onzeker bent of het allemaal wel goed gaat. Dat kunnen ze je echt niet weigeren! Succes!! Carmen |
| 04/04/2007 @ 09:33 | hallo tine, ik weet precies wat je bedoelt,en voelt, die onzekerheid heb ik dus ook na in 2005 een mk en in 2006 een mk. ben evenver als jouw nu (5 weken 1 dag) en voel nog steeds niks.(geen misselijkheid,geen pijn in borsten ) Maak me vrij veel zorgen, ik hoop dat het voor jouw ook goedkomt, en probeer positief teblijven. voel je al kwaaltjes opkomen? groetjes linda |
[Reageer]

... maar niet overtuigd...