< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » zwanger maar voel niks

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
zwanger maar voel niks
10/04/2007 @ 14:29
Protteken

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,
Begin zwaardere borsten te krijgen, en ik begin nu ook super vermoeid te worden.
Heb tot 12.30u geslapen en heb mij na mijn douche terug moeten neerleggen, want ik zou zo ineen gestoken hebben in die douche!!! Pfff... Zou graag iets van vitaminen innemen.
Straks naar de dokter mijn bloed laten nemen.
Vorige week zagen ze nog te weinig?!?
Zal nu dus meer te weten komen.

Aan iedereen, mijn superfantastische felicitaties!!!
En hopelijk blijven die kwaaltjesnog lang weg! Hihi
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 16:27
kel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook gefeliciteerd voor iedereen die (eindelijk) zwanger is na een mk of wat ook.
vind het fijn te lezen dat er toch zoveel mensen met een kinderwens zwanger worden.

lees echt overal dingen die met mij ook overeenstemmen maar ben ook direct weer bang dat het allemaal tussen mijn oren zit.

omdat mijn eerste kindje zal zijn (als het lukt) heb ik dus geen enkel benul van symptomen.
als ik dan weer ergens last van heb dan ga ik op deze site kijken of iemand er last van heeft gehad en zelfs de meest vreemde dingen kloppen terwijl ik daar eerder nooit van gehoord had, toch wel toevallig dan.

Heb nu ook 2 dagen last van zuur en al 1,5 week last van vreemd gevoel in buik, krampen, pijn etc.

mijn geduld raakt op haha.

groetjes Kel

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 23:06
sjattieke

Kel nog eventjes volhouden ik duim in ieder geval al dat het goed zit !!

Precilla, ik ga een echo rond de 7 weken vragen, bel er volgende week voor, dan is er iets te zien, ervoor nog niet echt hé. Pas als ik een vruchtje zie dan ben ik gerust, vorige keer telkens wel een vruchtzakje maar verder niets en op 8 weken zou dat nochtans duidelijk zichtbaar moeten zijn... maar er was niets ...

Protteken, zo moe al? Ik geeuw wel een ganse dag, en wil nu echt wel in mijn bed ... maar echt extreem moe zou ik het niet noemen... maar je bent dan ook een kleine week verder al

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:10
Bieke

Kelly, Protteken,

Het is dus niets geworden hè! Niets voelen en opeens op paasmaandag enkele dagen tevroeg waren ze er!

Spijtig maar ik schuif op naar 2008! Hopelijk daar meer geluk!

Mijn cyclus is nu wel veel korter geworden, 34, 33, 31 en nu 29 dagen. Misschien is het nu ongeveer terug normaal na 3 jaar weer de pil te nemen!

Ik hoop dat het volgende maand prijs is want dan verjaart mijn ventje ook!

Knufje,
Bieke

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:11
Susie

Ik heb ook even heel kort gedacht dat alles wat ik voelde meteen een zwangerschap betekende.

Maar je kan het ook zo zien: er is altijd wel iemand die ergens last van heeft tijdens een zwangerschap of niet, als je maar lang genoeg zoekt. Als ik denk dat ik pijn heb in mn linkerteen dan is er altijd wel ergens een zwangere dame die dat ook heeft.

Dus ik zou me niet zo vasthouden aan symptomen die je leest...

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 12:57
Protteken

Hey Bieke,

Spijtig voor je, maar ja, het wordt mss nog een leuk verjaardagskado dan.
Mijn hcg was 1.444 en vanavond weet ik het resultaat van gisteren. Maar alles zag er toch uit.

Alvast veel succes,
maar het oefenen is toch ook leuk e :-)

x
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:50
sjattieke

susie dat heb ik ook wel :) dit was de eerste maand (na mijn mk van vorige keer) dat ik eigenlijk een beetje uit het oog verloren was dat ik stilletjes aan mijn moest gaan krijgen, en voor de 2e keer op rij is dat de maand dat het gelukt is ...

Misschien toch teveel ermee bezig geweest zaltijd? Al is het niet iets dat je kan afzetten natuurlijk

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]