[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 16:23 Marleen | Ik werk bijna fulltime en heb al jaren huishoudelijkhulp, ook toen we nog geen kinderen hadden. 2 uurtjes in de week voor de grote dingen, zoals ramen wassen, keuken, badkamer en alles goed stoffen en zuigen. Opruime, strijken ed doen we zelf |
| 05/04/2007 @ 09:43 Juacamtha | Hier precies het zelfde hoor heb er nu 3 en de 4de is onderweg maar het is hier ook soms een chaos pff vooral de was ik kom er gewoon niet doorheen en dan straks voor nog 1tje wassen Maar ja ik zeg altijd beter slordig gelukkig dan alles picobello en gestrest niet dat het een dikke teringzooi ofzo is haha nee het huis verder is wel netjes maar je komt vaak lang niet overal aan toe zoals wat marleen zegt ramen wassen strijken enz.Maar ervaring met huishoudhulp heb ik eigenlijks niet dus daar kan ik je niks over vertellen Groetjes Monica |
05/04/2007 @ 13:38![]() | toch al bedankt want ook hier kriebelt het voor vierde spruit! |
| 05/04/2007 @ 19:42 Juacamtha | hahaha leuk om te horen!! kus Monica |
[Reageer]

huishoudhulp of niet?

Maar ja ik zeg altijd beter slordig gelukkig dan alles picobello en gestrest
niet dat het een dikke teringzooi ofzo is haha nee het huis verder is wel netjes maar je komt vaak lang niet overal aan toe zoals wat marleen zegt ramen wassen strijken enz.
niet leuk.maar ik doe het voor de kindjes dat ze in een proper huis wonen en ik de andere dagen wat meer tijd voor hen zal hebben...dat zullen ze meer apprecieren dan dat ik steeds met een stofzuiger rondloop en amper tijd heb om mee huiswerk te maken met de oudste.we proberen het vanaf deze week!