< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » huishoudhulp of niet?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
huishoudhulp of niet?
04/04/2007 @ 16:17

Online Status Stuur bericht
sinds de geboorte van mijn derde kindje is mijn huishouden soms een chaos!bergen werk blijft liggen en moet steeds alles uitstellen.ik heb al overwogen om iemand in te schakelen voor te komen helpen of strijken in ruil voor dienstecheques.iemand ervaring hiermee?ik heb totaal geen lastig kind maar hij vraagt veel aandacht en hoop dat het binnenkort beter gaat!

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 16:23
Marleen

Ik werk bijna fulltime en heb al jaren huishoudelijkhulp, ook toen we nog geen kinderen hadden. 2 uurtjes in de week voor de grote dingen, zoals ramen wassen, keuken, badkamer en alles goed stoffen en zuigen. Opruime, strijken ed doen we zelf
Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:43
Juacamtha

Online Status
Hier precies het zelfde hoor heb er nu 3 en de 4de is onderweg maar het is hier ook soms een chaos pff vooral de was ik kom er gewoon niet doorheen en dan straks voor nog 1tje wassen Maar ja ik zeg altijd beter slordig gelukkig dan alles picobello en gestrest niet dat het een dikke teringzooi ofzo is haha nee het huis verder is wel netjes maar je komt vaak lang niet overal aan toe zoals wat marleen zegt ramen wassen strijken enz.

Maar ervaring met huishoudhulp heb ik eigenlijks niet dus daar kan ik je niks over vertellen

Groetjes Monica

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:38

toch al bedankt want ook hier kriebelt het voor vierde spruit!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:42
Juacamtha

Online Status
hahaha leuk om te horen!!
kus Monica

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 13:14
Visseke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

hier hebben we 2 kleine kids en mijn man heeft nog een oudere zoon in huis (dochter woont net samen), maar hier al jaren een huishoudelijke hulp.
Ze helpt me met de grotere klussen, zoals ramen lappen, deuren afnemen, strijken, badkamer & toilet grondig.

Tijdens de zwangerschap kwam ze 2x per week... ideaal en nu weer 1x per week. Ze maakt ook het kantoor/bedrijf van mijn man schoon en daar werkt ze nu 4x per week (voorheen 3x).

Ik zou haar niet meer kunnen missen...

groetjes, Liesbeth
Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 15:11

ik ben er eigenijk nog uit wat ik ermee ga doen...als hij slaapt kan ik de wereld verzetten maar die dutjes zijn maar van korte duur...we kunnen de centen die we moeten uitgeven aan zo'n hulp ook zelf gebruiken mits we pas gebouwd hebben en er buiten nog veel werk is!
heet het lang geduurd voor jullie DE JUISTE EN GOEDE hulp gevonden hadden?

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:05
Peggy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

ik ben een bewust gekozen alleenstaande mama van 4 zoontjes, maar het huishouden is er inderdaad wat te veel aan, ik heb hulp via dienstencheque sinds augustus 2005 en dat is toch veel aangenamer.

bij ons komt er iemand 2 x per week en iedere keer 3 uurtjes, donderdag wordt er 1 kamer grondig onder hande genomen, en vrijdag wordt alles opgefrisd, zodat alles voor het weekend prober is, toch leuk als je dan na je fulltime job tijd hebt om echt nog met de kids bezig te zijn.

ik vind het een fantastische oplossing en uiteindelijk betaald je maar 5 euro per uur. zelfs in't zwart vind je niemand voor dit tarief. en met de dienstencheques ben je volledig met alles in orde, verzekering ed.

spijtig dat je dit systeem nog niet kunt aanspreken voor bv een tuinman, heb ik ook dringend nodig, mijn tuin ziet er momenteel niet uit.

groetjes, Peggy

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 21:23
Visseke

Hier heeft het wel wat tijd gekost voor we de goede hulp hadden.
Hiervoor hebben we in 1 jaar tijd 4 hulpen gehad.

De hulp die we nu hebben werkt alweer 7 jaar bij ons en iemand die vanuit zichzelf dingen aanpakt.

groetjes, Liesbeth
Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:44

we hebben denk ik een oplossing gevonden.jochen zal op donderdag een hele dag i.p.v een halve nar de onthaalmoeder gaanniet leuk.maar ik doe het voor de kindjes dat ze in een proper huis wonen en ik de andere dagen wat meer tijd voor hen zal hebben...dat zullen ze meer apprecieren dan dat ik steeds met een stofzuiger rondloop en amper tijd heb om mee huiswerk te maken met de oudste.we proberen het vanaf deze week!

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:55
Zara

Ik werk part time met drie kids. Mijn man helpt mee in het huishouden en dat scheelt ook een pak en natuurlijk heb ik soms ook van die dagen dak geen zin heb om iets te doen. Denk dat het gewoon een organistie is eens je alles organiseerd dat het veel gemakkelijker gaat
Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:15
Peggy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

ik zou ook wel parttime willen werken, dan kan ik het huishouden ook zelf doen, maar ja, hoe doe je dat financieel, ik ben alleenstaand en heb dus maar 1 pré.

groetjes, Peggy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]