< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » huishoudhulp of niet?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
huishoudhulp of niet?
04/04/2007 @ 16:17

Online Status Stuur bericht
sinds de geboorte van mijn derde kindje is mijn huishouden soms een chaos!bergen werk blijft liggen en moet steeds alles uitstellen.ik heb al overwogen om iemand in te schakelen voor te komen helpen of strijken in ruil voor dienstecheques.iemand ervaring hiermee?ik heb totaal geen lastig kind maar hij vraagt veel aandacht en hoop dat het binnenkort beter gaat!

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 16:23
Marleen

Ik werk bijna fulltime en heb al jaren huishoudelijkhulp, ook toen we nog geen kinderen hadden. 2 uurtjes in de week voor de grote dingen, zoals ramen wassen, keuken, badkamer en alles goed stoffen en zuigen. Opruime, strijken ed doen we zelf
Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:43
Juacamtha

Online Status
Hier precies het zelfde hoor heb er nu 3 en de 4de is onderweg maar het is hier ook soms een chaos pff vooral de was ik kom er gewoon niet doorheen en dan straks voor nog 1tje wassen Maar ja ik zeg altijd beter slordig gelukkig dan alles picobello en gestrest niet dat het een dikke teringzooi ofzo is haha nee het huis verder is wel netjes maar je komt vaak lang niet overal aan toe zoals wat marleen zegt ramen wassen strijken enz.

Maar ervaring met huishoudhulp heb ik eigenlijks niet dus daar kan ik je niks over vertellen

Groetjes Monica

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:38

toch al bedankt want ook hier kriebelt het voor vierde spruit!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:42
Juacamtha

Online Status
hahaha leuk om te horen!!
kus Monica

Link naar deze reactie