[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2007 @ 23:31 ![]() | Ik bheb dat ook gehad! En na een week of twee drie (denkik) was het volledig over! |
| 27/06/2007 @ 23:21 | Ik heb hetzelfde! Ben 1,5 week geleden bevallen! Vraag me af wat je eraan kunt doen! Echt vervelend. Ook mijn schaambotje is nog pijnlijk. Dacht dat het te maken had met bekkeninstabiliteit. Zo te lezen duurt het niet heel lang, dus moet ik het nog maar even volhouden! |
| 10/07/2007 @ 12:12 Barbara | ook bij mij is de clitoris nog gevoelig. twee weken geleden ben ik bevallen. ik denk dat het te maken heeft met de enorme druk die je hele onderstel te verduren heeft tijdens het persen, maar dat is maar een theorie. wat mij helpt is tijdens of na een toiletbezoek spoelen met koud water en het doen van bekkenbodemspieroefeningen, met het koude water span je vanzelf wat aan maar ook tussendoor blijven oefenen. |
| 21/07/2008 @ 11:06 Romy | Ik heb hier ook last van, zat er eerst aan te denken dit met de vk te bespreken maar voelde me er toch wat ongemakkelijk bij, vandaar dat ik het internet maar even opzocht haha. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben (haalde me al gekke scenario's in mn hoofd ) en het dus vanzelf weer over hoort te gaan..vind t wel vervelend, soms komt de pijn al als je op staat uit bed of vanuit de bank, bah |
| 23/07/2008 @ 16:10 Anneke | hey! ik heb ook ongeveer een maand een gevoelige (opgezwollen en gekwetste??) clitoris gehad, en dacht toen ook dat het voorgoed gedaan was met de pret, maar nene, het is allemaal stillekesaan in orde gekomen, en nu voel ik aan NIETS meer dat ik ooit bevallen ben ;-) effe geduld dus. Anneke |
24/07/2008 @ 19:52![]() | hey ik ben 7 weken geleden bevallen en heb er ook nog altijd last van het is daar echt overgevoelig geworden groetjes |
| 16/09/2008 @ 07:56 | pijnlijke clitoris Hoi, ik lees alleen maar pijnlijke clitores na de bevalling, Nou ik ben nu 27 weken zwanger en ga kapot van de pijn, ik kan er niets aan of tegen verdragen en opstaan is vreselijk. Bij mij is wel bekkeninstab. geconstateerd mar oft daar mee te maken heeft ??? ik ga het wel bespreken met de gynaecoloog, zijn er nog meer vrouwen die er in de zwangerschap last van hebben zou ik dat graag horen, het is mijn 4e zwangerschap waarvan ik 2 kinderen heb en een miskraam en ik heb het nog nooit eerder gehad, echt balen voel me zo beeeeeeeeeeehhhhhh en ik moet nog wel ff |
| 18/09/2008 @ 08:06 Snik | Ik heb dat ook gehad... 't voelde overgevoelig aan, en er zat precies zo'n 'druk' op. Alé, een heel raar gevoel dat ik niet echt kon omschrijven. Dat heeft toch zo'n 2 maanden geduurd, maar ondertussen zit alles weer zoals het moet zitten ![]() |
[Reageer]

Pijnlijke clitoris na bevalling

.
) en het dus vanzelf weer over hoort te gaan..vind t wel vervelend, soms komt de pijn al als je op staat uit bed of vanuit de bank, bah