< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Bijna in de helft !

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Bijna in de helft !
05/04/2007 @ 16:51
Esje

Online Status Stuur bericht
Hey,

Wou gewoon ff kwijt dat ik bijna in de helft ben van mijn zwangerschap.En voor mij kan het eigenlijk niet snel genoeg gaan...

Niet omdat ik het niet speciaal vind ofzo , want dat is het zeker , maar omdat ik ondaks intussen 17weken nog steeds last heb van vermoeidheid, rugpijn,soms bekkenpijn,regelmatig nog misselijk.Plus dat de zomer eraan komt en die laatste maanden zullen het zwaarste wegen , zeker in dat warm weer enzo.
En losstaande van dat alles kijk ik gewoon uit naar het moment dat het wezentje in men buik in het echt zichtbaar wordt en ik met zekerheid kan zeggen dat alles goed gelopen is :)

Zijn er nog vrouwen die al op het laatste zouden willen zijn?

Groetjes !

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 17:22
karin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
he esje heb ik ook hoor van mij mag het al komen maar this nog te vroegen ik ben alweer aan het aftellen en ik moet zeggen 3 jaar terug was ik de zelfde tijd zwanger en mijn buurvrouw die klaagde meer over de warmte dan ik dus het valt best mee ik zei ook steeds tegen haar ik hoor te klagen hoor jij niet ik ben zwanger het viel mij juist onzettend mee gewoon lekker met je blote voeten in een bak water gaan zitten en een drankje erbij komt het helemaal goed

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:11
evelien

Online Status Bekijk profiel
hey hier nog iemand die ondertussen al voorbij de helft is...
van de meeste kwaaltjes ben ik ondertussen wel af maar die vermoeidheid he.. ik kan elk moment van de dag slapen, maar da gaat niet met een peutertje in huis
Ik kan eigenlijk ook heel goed tegen de warmte, en zoals karin zegt, ik geniet ervan om relaxt in de tuin te zitten, in ons zwembadje, ff te bbq-en

Maar ik zou natuurlijk ook heel graag hebben dat het al bijna augustus is. We kijken er zo naar uit naar ons tweede kindje. En dan nog eens de trouw in juni. Tis hier lekker druk dit jaar...

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 08:25
Dromertje

Ik ben er ook eentje zonder geduld!
wil ook al hoogzwanger zijn, en dat kleintje vasthouden...
maar we moeten geduld hebben... tzal er wel rap gaan zijn zeker?

ik ook nog steeds heel moe, soms nog overgeven, rugpijn, maagpijn... thoort er allemaal bij zeker he....
geniet er van meiden....en bedenk dat velen jaloers zijn op ons!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:59
Joyce1982

ik vind persoonlijk de 2e helft van de zwangerschap sneller gaan als de eerste helft...

mijn woorden gister. toen ik 20 wkn zwanger was wilde ik graag een buik hebben van een hoogzwangere.. nu ben ik bijna hoogzwanger en denk pfffffffff wat een gesleep

succes allen, en geniet van alle leuke bewegingen in je buik

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:32
W!zzy'82

Van wanneer ben je nu eigenlijk hoogzwanger?
Ik hoor die term hier en daar wel eens maar wanneer ben je dat dan?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:13
Joyce1982

37 weken dan ben je hoogzwanger.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 15:22

Online Status
Hoi hoi iedereen ,

Over pakweg 3 weken zit ik ook alweer op de helft van mijn zwangerschap. Af en toe ben ik ook nog flink vermoeid, maar al met al voel ik me stukken beter dan in de eerste paar weken, da's een feit . Met 20,5 week heb ik de 20-weken echo en ik vind het echt super spannend gewoon.... ieeeeeh!!!

Tevens zit ik er iedere dag maar op te wachten totdat ik de kleine voor het eerst voel bewegen . Tot nu toe nog niet gevoeld (geloof ik). Wanneer voelde jullie de kleine voor het eerst?

Succes iedereen & tot hoors.

Groetjes, Eveline

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 18:35
Kegi

Online Status
Hier ook nog 3 weken voor ik in de helft zit. En nog steeds verschrikkelijk moe. Kan elk moment van de dag slapen. Maar dat nemen we er natuurlijk maar bij. Heb voor de rest geen last gehad van kwaaltjes.
Ben ook vol ongeduld aan het wachten tot ik de kleine voor de eerste keer voel. Is hier, denk ik, nog niet zo geweest. Ben ook wel eens benieuwd op hoeveel weken de meeste hun kindje voor de eerste keer voelen.

Tot later!

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 21:13
karin

hoi ik voelde mijn kleintje met ruim 15 weken maar this voor mij de 3de gem. is het met 20 weken vooral bij de errste kan het langer duren of als de placenta ervoor ligt
ik ben nu ook nog steeds erg moe maar ja ik heb er natuurlijk nog 2 rondlopen waarvan er 1 soms snacht loopt te spoken en overdag niet slaapt dus ja dan vind ik het niet zo heel raar

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:48
karin

this hier niet echt druk zijn er niet al meer dames over de helft?

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:55
Neeltje

hoi,

ik ben net over de helft, 21 weken en een paar daagjes, alles gaat heel goed, behalve ongelooflijk vermoeid, ben net een weekje in ziekteverlof geweest wegens oververmoeidheid en harde buiken, en sinds vandaag zo'n pijn aan mijn stuitje. Iemand van jullie die daar last van heeft. Van mij mag het ook al augustus zijn hoor, dan kan ik onze spruit eindelijk eens in mijn armen houden.

neeltje
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:39
karin

neeltje bij mij is de vermoeidheid heel verschillend ligt er een hoe druk ik ben geweest gelukkig geen lasrt van mijn stuitje maar wel krijg ik meer last van mijn buik ook als ik een stukje heb gelopen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]