[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/04/2007 @ 09:44 Angie ![]() | ik heb goede ervaringen met kruitvattesten die testen al voor je nod en predictor is ook wel goed maar die testen wat later in de zwangerschap. groetjes angela |
| 07/04/2007 @ 12:54 ZONNETJE ![]() | Hi, ik gebruik zelf Clearblue, en die kan je gebruiken op de dag na je NOD dag. Maakt niet uit op welk tijdstip van de dag... Werkt prima... Suc6, Zonnetje |
07/04/2007 @ 13:16 ![]() | hoi hoi ik gebruik de testen van internet! http://www.zwangerschapstesten.nu ik heb dan de MIDSTREAM in een setje zitten 3 testen! en nu heb je weer een aanbieding van 3 setjes (dus intotaal 9 testen) voor 14,98 en je krijgt ze dan de volgende dag of een dag later binnen! er komen dan nog wel verzend kosten bij 3,- (nederland) naar belgie kost het verzenden een 1,- duurder dacht ik! ik heb met de kruidvat ook goeie ervaringen! maar die van internet zijn net zo goed! en heb met die van internet ook nooit vals positief gehad! ik heb de laatste x een test gedaan met 28 dagen cyclus en toen was hij negatief! prs een weekje later weer getest en ja was positief!! ik had een erg onregelmatige cyclus! hellaas is het uitgelopen in een mk! en nu zit ik weer in ronde 3!! nog een paar dagen wachten en dan weet ik meer! ik heb toen 9 testen gekocht en heb nu nog 5 testen over!! ik hoop dat je hier wat aan hebt!! grt Trienke ![]() |
| 17/04/2007 @ 06:46 Agnes | Gewoon de test afwachten kel. Ik ik ken het "zwanger" gevoel en dan is het wel teleurstellend als het niet zo blijkt. Maar ik zal voor je duimen |
[Reageer]

Zwangerschapstesten en wanneer