< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » waterig afscheiding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
waterig afscheiding
06/04/2007 @ 14:10
Rani

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel 13 weken en 4 dagen zwanger. Ik merk dat ik waterige afscheiding heb. Het is net als druppels urine. Ik maak me zorgen hierover. Heeft iemand dit ook mee gemaakt. Is het geen vruchtwater?? Het heeft geen geur ofzo. WIe kan me gerust stellen.
Alvast bedankt.
Rani
Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 14:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo rani,

ik heb hier ook last van gehad, en nog soms. het is een verdunde vorm van witverlies denk ik. ik heb in elk geval meer last van witverlies sinds ik zwanger ben, sommige dagen moet ik echt meerdere inlegkruisjes gebruiken... en soms is het inderdaad dunner en meer waterachtig. wel vervelend gevoel, maar onschadelijk hoor, volgens mijn ha doodnormaal. zelfs licht urineverlies schijnt normaal te zijn, maar dat heb ik nog niet gehad (wel minder controle over mijn blaas - vroeger kon ik mijn plas nog wel eens inhouden, nu veel minder - als ik moet, dan moet ik, haha )

Of het vruchtwater is kan ik echt niet zeggen... anders es langsgaan of bellen naar de ha of gyn?

succes nog met de zwangerschap !!

doei

Amy

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 20:29
wendydekock

hy,

mijn vriendin heeft dat ook en is nu in haar 6de maand dat is gewoon hoor moet je zeker geen zorgen over maken het is geen vruchtwater. het wil gewoon zeggen dat je kleintje heel dicht in de buurt van je blaas zit en er tegen duwt. dus je zeker geen zorgen maken hoor alles is volkomen normaal

ik zelf heb het nog nooit meegemaakt omdat ik nu pas probeer voor een eerste kindje dus voor mij zijn de ervaringen nog toekomst.
Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 16:50
lies

Online Status
Ook ik had er veel last van bij mijn eerste zwangerschap. Ik ben toen ook naar de dokter geweest om het na te vragen, maar geen probleem! Allemaal normaal. Nu ben ik een 6-tal weken zwanger en ook nu begint het al.

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 12:03
Rami

Lieve mensen,

Hartelijk dank voor jullie reactie. Ben nu wat rustiger geworden. Jullie ook gefeliciteerd met julie zwangerschap/ zwanger worden (succes en hoop dat het snel lukt).
Vrolijk Pasen.

Liefs,
Anuska
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:16
nelleken

hallo

ik heb eigenlijk ook heel vaak witverlies en ook heel dunnig zo. ik ben dan altijd bang dat dat bloedverlies is, snel dan naar het toilet en als ik dan voel dan is het ook heel waterachtig.
en op andere momenten kan ik dan bijv veel slijmpjes hebben die niet wit maar licht geel zien. zou dat erg zijn of wijst dat op iets?
op den duur maakt een mens zich om alles zorgen hé?

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:39

bij mij is het ook meer water achtig maar zolang dat niet ruikt of jeukt is het normaal, natuurlijk bij elke dame is het anders.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]