< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 2 weken ongesteld geweest

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
2 weken ongesteld geweest
06/04/2007 @ 18:16
loona

hallo

normaal is een vrouw 1 week ongesteld of korter
maar ik ben juist 2 weken achter elkaar ongesteld geweest
moet ik nu een week exstra rekenen erbij dat ik nu een week later ongesteld wordt of moet ik mijn normale cyclus aannemen we zijn wel bezig voor een kindje maar ik weet het niet meer normaal heb ik een cyclus dag tussen de 30/35 dagen en ik ben nu nog niet ongesteld en ben nu al op mijn cyclusdag 38 dus normaal gesporken 3 dagen overtijd maar moet ik dat nu ook zo zien ik weet mij geen raad kan iemand mij het vertellen

gr loona
Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 18:36
parel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Normaal moet je rekenen vanaf de eerste dag van je ongi. Wat vervelend dat je nu zo lang last hebt gehad! Ik weet niet of dat dan van invloed kan zijn op de lengte van je cyclus, maar ik zou er gewoon eens een testje tegenaan gooien of nog een paar dagen afwachten en als de duivels uitblijven alsnog een testje doen.

Sterkte met deze onzekerheid!!
Parel

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 09:26
melissa

Online Status Bekijk profiel
Klopt je moet altijd van de eerste dag uitgaan of ie nou 3dgn of 2 weken duurt. Balen dat het 2 weken heeft geduurd elke dag is al telang toch hihi

gr

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 13:36
loona

ja ik wacht het wel nog een weekje af als ik het dan nog niet ben ga ik een testje doen
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:11
Ingrid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb de laatste keer ook 2 weken mijn maandstonden gehad. Volgens de gyn kon het een vroege miskraam zijn. Maand erna was ik zwanger. Eisprong was toen wel 14 dagen opgeschoven.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]