[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/04/2007 @ 15:51 Marleen | Je kan ook eventjes bij de kleine op de kamer kijken als het in het eigen bedje slaapt. Ik ging dan ook gerust zijn kamer opruimen als mijn kindje lag te slapen. Zo wende het evengoed aan geluid. Of stofzuigen als ik zeker was dat het diep in slaap was (natuurlijk niet als het er net in lag of er bijna uit moest) Was hij in de box in slaapgevallen ging ik hem echter niet meer verplaatsen |
| 09/04/2007 @ 09:34 elke ![]() | dus als ik het goed begrijp misschien alleen namiddag voor een grote dut in het bedje leggen???ga 't proberen alvast |
| 17/04/2007 @ 09:29 elke ![]() | niet opgeven is dus de boodschap...zal namiddag ook proberen... |
[Reageer]

overdag slapen in park of bedje in kamer

En eigenlijk heeft dat altijd goed gewerkt. Pas een goede maand geleden merkte ik dat ze minder goed begon te slapen overdag en constant aan het kijken was wat ik aan het doen was. Als je het niets vindt dat je kleintje in een parkje ligt, kan je nog altijd overwegen om hem overdag bv in zijn kinderwagen te slapen te leggen. Of kijken of je nog ergens een goedkoop wiegje kan vinden. Ons Loeka ligt nu nog steeds in haar wieg overdag (wel dan in een andere kamer) dus die van haar gaat lekker lang mee. Het is wel een hele rustige als ze gaat slapen moet ik zeggen.