< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » te lang slapen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
te lang slapen?
07/04/2007 @ 20:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

Sinds een paar dagen maken we onze Ferre om 22u niet meer wakker voor een voeding.
Hij slaapt dan van 18u30 tot 6u30, 11 uurs aaneen dus.
Laatst heb ik hem zelfs om 8u30 moeten wakker maken.

Hij is 4 maand morgen, is hij nog te jong om al zo door te slapen zonder voeding?

Hij is alert overdag en plast genoeg.
Hij drinkt ook wel iets minder lang, maar krijgt nu voormiddags een fruitpapje en 's avonds een melkpapje (zo van blédina). Zou dit er iets mee te maken hebben?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:19
Veerle

Onze Achiel slaapt al een maand lang zeker 12 uur aan een stuk. Bij Kind en Gezin vonden ze het wel wat lang, maar hij heeft het nu eenmaal graag zo. Hij slaapt nu van 20u tot 8u à 9u. Zolang je kindje niet suf wakker wordt of overdag niet meer in slaap geraakt ofzo, is het allemaal goed hoor. Als Ferre zich er goed bij voelt, is het ok.

We hebben net vandaag het eerste groentepapje gegeven. Ik weet dus nog niet of dat effect gaat hebben op Achiels slaappatroon.

Greetz
Veerle.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:26

ja, overdag slaapt hij wel ietsje minder, maar nog steeds 1 uurtje in de voormiddag en 2.5 in de namiddag, dus prima zo.

En, viel het groentenpapje wat mee?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:30
Susie

Joshua slaapt al vanaf zn 2 maanden 12 uur aan één stuk. Nooit aan hem gemerkt dat dat niet goed was en op het cb vonden ze het ook geen enkel probleem.

Ik zou zeggen, geniet er van!!! Wakker maken is echt niet nodig.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:40

Toch wel zalig zo!
Ik ben zo trots op ons ventje! Ik verschiet er wel van dat hij plots zo flink is, nl. doorslapen, fruitpapje,alleen spelen op de speelmat...

Wat ben ik toch gezegend met zo'n fantastisch kindje!!!

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 22:28
Hilde

Ons Jolien slaapt ook al lang door van 21 à 22u (ikmaak haar wakker voor een fles) tot 7à8u, vandaag 8.30u.
Ze heeft er geen last van en is niet humueirg of slapjes 's ochtends. Ik laat ze maar lekker doen zo

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 23:30
Darsje

Leuke vraag :) had hem ook gesteld aan CB... aangezien kyan al vanaf 3 weken oud de neiging had om lang door te slapen. Heb hem eerst steevast na 8 uur wakker gemaakt maar toen hij eenmaal 8 weken oud was heb ik hem maar laten gaan.
Hij slaapt nu dus ook 12 uur achtereen en vind het prima zo... hij word vrolijk wakker en slaapt niet zo veel meer op de dag.

Tja als je kindje goed blijft aankomen plasluiers heeft en content is gewoon doen wat je eigen hart dan ingeeft.

Cb is puur en alleen voor als je wat wilt weten

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:56

Online Status Bekijk profiel
he,

ons kind slaapt ook al een heel aantal weken 12 uur per nacht. soms wordt ze wat eerder wakker maar dan slaapt ze na een aai en een soeentje meteen weer in.
na iedere fles slaapt ze nog zon 1.5 tot 2 uur. slapen is lekkerrrrrrrrrr!

geen probleem lijkt me dus...

groetjes trui

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 20:16
Veerle

Onze Achiel eet flink zijn groentepapje op, zo'n 100 gr. Vanmorgen moesten we hem wakker maken tegen 8u45. Hij lag nog diep in slaap. Ben es benieuwd of dat zo gaat blijven...

GReetz
Veerle.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]