[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/04/2007 @ 18:35 | hallo allemaal, ik ben hier nieuw dus ken het nog niet zo goed. zijn vandaag op uitstap geweest,en heb serieus pijn in mijn onderbuik,al van vanmorgen.elke keer ik moest hoesten kon ik bijna niet meer,en heb nu ook wat puin aan de borsten. zou er dit kunnen op wijzen dat ik zwanger ben? moet ze normaal morgen krijgen maar dan heb ik heel andere tekenen als ik mijn menstruatie krijg en nu is het echt pijn,en heel moe ook. wie kan me hlpen ![]() |
| 09/04/2007 @ 20:29 Patricia | een foutje: bedoel pijn ipv puin groetjes ![]() |
| 09/04/2007 @ 20:52 loodje ![]() | morgen even testen patricia dan weet je het zeker succes |
| 10/04/2007 @ 11:04 Patricia | ik ben niet zwanger,de regels zijn erdoor gekomen. ben zo erg teleurgsteld,had echt gedacht dat het nu raak ging zijn. wij oefenen al meer dan een jaar en nog steeds niets. ik zelf ben 24jaar,en heb me laten testen en alles is in orde bij mij. mijn man is er 49,en heeft al twee kinderen ,de jongste is 12. wij zijn zeer gelukkig maar willen graag een kindje van ons getwee,maar twil maar niet lukken. wat moet ik doen ben er kapot van ![]() |
[Reageer]

ben ik zwanger?