< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Van alle symptomen, nog maar 1 over...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Van alle symptomen, nog maar 1 over...
10/04/2007 @ 08:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

ik ben 9 weken zwanger. Ik heb tot nu toe altijd al een beetje buikpijn gehad, vermoeid, misselijk en pijnlijke borsten. Van al deze symptomen blijft er nog maar 1 over: licht misselijk.Mijn borsten geven geen kick meer, terwijl dat eigenlijk altijd zo'n beetje de "graadsmeter" was. Natuurlijk maak ik me zorgen, omdat ik teveel enge verhalen heb gelezen op het internet. Maar toch zegt ook mijn gevoel dat er iets niet klopt.

Zijn er nog vrouwen waarbij vele symptomen verdwenen zijn? Ik zou graag even ervaringen delen met zij die evenlang of langer zwanger zijn.

Dank je!

Lola xx

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:43
neeltje

Online Status
hoi lola,

toen ik een week of negen was verdween opeens mijn misselijkheid (en geloof me, ik had er behoorlijk last van), ik was totaal in paniek, tot een dag of vier later, dan kreeg ik alles in dubbele lading terug. Dus ik zou nog even afwachten en als je echt superongerust bent eventjes contact opnemen met je verloskundige of gyneacoloog. GEduld dus, zoals we zoveel moeten hebben tijdens een zwangerschap he.

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:00
essie

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Ja, dat heb ik ook gehad. heb nog wel last van misselijkheid, en heel soms een wee-ig gevoel in mijn onderbuik, en van mijn onderrug af en toe
Mijn borsten doen zeker bijna geen pijn meer.
De symptomen nemen wel sterk af.
Wat ik wel heb (ik kan me dat van mijn vorige zwangerschappen niet meer herinneren) is een ontzettende sterke geur bij het plassen.
Maar ik maak me geen zorgen, maar als je dat wel doet zou ik gewoon even de verloskundige of gyn. op bellen.
groetjes en rustig aan.
Esther

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 22:03

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkig was het vrij spreekuur vandaag bij de gyn. Hij vond het zelfs niet erg dat ik even langskwam. Ik had daar wel schrik voor. Alles is idd in orde. Vanaf nu weet ik zeker dat ik me nergens meer zorgen over ga maken, ook al verdwijnen alle symptomen.
Bedankt dames voor jullie reactie!

Lola xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]