< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie kan mij raad geven??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie kan mij raad geven??
10/04/2007 @ 10:02

IK ben 29jaar en weet sinds 1,5week dat ik nu ongveer 6,5week zwanger ben.

Het rare is op 6weken begon ik bruin verlies te krijgen en naargelang de ganse week is het enkel erger geworden.
Heb wel pijnlijke borsten,bandenpijn en ben erg vermoeid.
He tis net precie sof mijn maandstonden zich al dan niet willen doorzetten.
Mag pas op 23april naar de gyanecoloog.
Zou ik voordien bloed laten prikken om mijn zwangerschapsshormonoon te laten controleren?
Maar word hier gek van onzekerheid.
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:10
Dromertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou toch eens naar de dokter gaan!!
dan weet je direct meer!

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:26

Ik zal dokter opbellen en mijn bloed laten testen dan kunnen ze zien of mijn hormonoon al dan niet steeg.
Weet het dan liever op die manier dan een echo te zien die mij veel pijn zal doen,ben dan tenminste voorbereid.
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:40
kelly

Online Status Stuur bericht
zou ik ook doen, gewoon naar de huisdokter gaan en vragen of hij/zij weer bloed wil prikken om te zien of je zwangerschapshormoon nog aanwezig is, en of het voldoende stijgt. Hou je ons op de hoogte?

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 19:27

Heb vandaag laten bloed prikken en morgen om 9.30u wee tik meer al vrees ik ervoor.
Ik heb vandaag lichtjes menstruatie veel minder dan anders maar het is er dus......

Ik laat jullie morgen zeker iets weten!
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 19:39
Ingrid

hallo, ik heb ook in het begin bloedverlies gehad. Dit was donkerbruin en heeft ongeveer 2 weken geduurd. Volgens de gynaecoloog was dit een innesteling.

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:57
Dromertje

En? al nieuws?
ben je zwanger?

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:09

Hallo

Kreeg nieuws ja ik ben nog zwanger.
Gekke is ik kreeg gisteren zowat mijn precieze maandstonden en vandaag zijn die precies al aan het stoppen.Was nogal geschrokken was gewoon helder bloed zonder stolsels of iets.
Dus zaterdag laat ik echo doen want wat een onzekerheid!

Melissa
Dus duimen maar!
Had iemand dit eerder ook zo een bloedverlies 2dagen?
Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:19
Xanthe

Ik heb zo'n 4 dagen bloed verlies gehad, nu niet heel veel maar wel met buikpijn. En alles zit nog steeds goed, heb er ook geen last meer van gehad nu. Dus maak je niet al te veel zorgen meid, wil niet altijd zeggen dat het mis gaat.En nu maar uitkijken naar je eerste echo, die vond ik ook echt geweldig, geniet ervan

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 21:45

Bedankt jullie reacties en antwoorden geven me veel steun.
Waaraan was dit bloed te wijten volgens jou VK?
Bij mij was het tamelijk veel maar ik laat alles maar op me af komen en als ik de echo zal gezien hebben ben ik gerust gesteld!

Duimen jullie voor me?
Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 22:06

llo,
kom nl niet op dit forum maar wil je even zeggen:had dit bij mn eerste zwngerschap ook,toenmalige huisarts had me onnodig bang gemaakt,dat bloedverlies bleek enkel de innesteling van het vruchtje te zijn!!
in het ziekenhuis stelden ze me meteen gerust,er was echt niks aan de hand,dus mak je niet teveel zorgen en geniet van dit prille wonder!!

liefs,els

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 22:41
suzanne

Mijn huisarts zei wel eens, het is net of je lichaam zich vergist. bij sommige vrouwen is er ook nog een bloeding op de 2e nod (dus 8 weken) wanneer je anders ongesteld had moeten worden! En sommige vrouwen blijven hun hele zwangerschap ongesteld worden!

Heel veel succes en sterkte met wachten, dan duurt het nog eeuwen he? tot de 23e!!!
Suzanne

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 21:49

Hallo

Ik kom slecht nieuws melden ging vandaag naar de gynaecollog die zei dat het met 6weken best met de sonde te zien was en ze zag helemaal niks meer.
Gedaan zwangerschap dus.......nu even verwerken want was toch zo gelukkig!

:-(((
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]