[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 11:09 Joyce1982 ![]() | misschien als jullie een tijdje van elkaar gescheiden zijn,dat jullie allebei goed hebben kunnen nadenken. ik wil je veel sterkte wensen.... |
| 15/01/2008 @ 13:19 | Uitgeblust In het begin dat ik mijn vriend leerde kennen gingen alles goed hij was romantisch , we deden veel samen, maar zijn moeder bemoeide haar overal mee. Ik Kan echt niet overweg met de vele negatieve opmerkingen dat zijn moeder over ons beide maakt. Ik heb mijn vriend daarover al aangesproken maar hij reageert niet echt. Ondertussen zijn we 7 jaar verder, hebben we samen een huis gebouwd en hebben we een dochter Eline van 16 maand en blijven de opmerkingen maar komen. Het is zo erg dat ik zelfs niet echt goesting meer heb om iets te doen, het eten smaakt me niet en constant gevoel dat ik moet overgeven! Vooral dat mijn vriend ook opmerkingen krijgt van zijn moeder en zich er niet goed bij voelt, maar zich gewoon laat doen. Volgens moet ik reageren op deze aanteigingen, maar heb schrik van dan alles kwijt te spelen. Nu is het op een punt gekomen dat ik terug naar mijn ouders wil gaan wonen of toch in de buurt? Mijn ouders wonen 1 uur verder weg van waar ik nu woon en door de afstand kan ik niet zomaar eens bij hen binnenspringen. Ik heb dit tegen mijn vriend ook gezegd dat ik liever terug naar mijn ouders buurt wil verhuizen, vooral dat we toch niets aan zijn ouders hebben behalve dat ze ons altijd op onze kop zitten, maar hij heeft me al laten weten dat dat nooit zou gebeuren. Hij wil liever blijven en zicht ongelukkig laten maken. Ik kan dit echter niet meer aan en begin nu ook een degout van hem te krijgen. Het is zelfs zo erg dat ik goesting heb om gewoon alles bijeen te pakken en weg te gaan. Hij heeft blijkbaar niets voor mij over om me te houden, maar ik vrees dat hij er voor kan zorgen dat hij onze dochter gaat afpakken van mij. Weet niet meer wat te doen, zit volledig vast! Kan er iemand me raad geven?.! |
| 23/01/2008 @ 09:53 Ikke | Hallo.. Ik ben een mama met twee kindjes.. en sinds kort alleen. Kindjes zijn 8 jaar en 2 jaar. Ik had bepaalde dingen gemerkt aan mijn echtgenoot, die spijtig genoeg door speurwerk zijn uitgekomen.. en nu zit ik hier. Ik weet niet waar beginnen, wat eerst te doen.. wat ik moet in orde maken..enz.. Ik eet niet, heb diaree, voel me verschrikkelijk slecht.. Sorry, ik weet dat het misschien niet echt strookt met sommige verhalen hier.. maar onverwacht alleen komen te zitten met twee kindjes is ook niet echt makkelijk. is er nog iemand die dit meegemaakt heeft ? Die me wat raad kan geven ? Bedankt |
| 27/01/2008 @ 21:09 sara | ellen, hoe is het nu met je? is je vriendje bij je terug? ik zou graag met jou willen praten want ik zit ook in bijna hetzelfde situatie als jij. liefs, SARA |
[Reageer]

komt dit ooit nog goed???

Hij krijgt nu heel veel aandacht en dat vinden ze meestal wel prettig, hij vraagt om te laten zien dat je op eigen benen kunt staan. Misschien is dit juist wat je moet proberen, zorg goed voor jezelf en probeer dat ook uit te stralen, hij wil niet meer dat je afhankelijk van hem bent. (tenminste dat is wat ik tussen de regels misschien wel lees)
sta op je strepen meid maar denk eraandat je ook oprechte liefde verdiend