[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 09:21 lianne ![]() | Noah heeft ook een enorme zuigbehoefte, daarom geven wij hem ook een speen, werkt goed hoor. Hij sabbelt ook nog wel op zijn handjes, maar dat geeft niet. |
| 11/04/2007 @ 11:03 k'tje | Een vriendin van mij gaf ook bv. En als hun zoontje huilde, zocht hij ook steeds de borst weer op, maar dronk niet écht (meer sabbelen en in slaap vallen). Haar man was eigenlijk radicaal tégen een tutje. Maar duimen deed hun zoontje niet. Hij viel in slaap bij mama, werd dan in bed gelegd en was binnen de kortste keren weer wakker. En dan begon het hele zootje opnieuw. Ik heb hem dan ook gezegd dat sommige kinderen nu eenmaal een grotere zuigbehoefte hebben dan anderen en uiteindelijk mocht het tutje toch boven komen. Hun zoontje had nog nooit zo goed geslapen! |
| 11/04/2007 @ 12:53 Nemo | Hier idem. Ook mijn dochter had een grote zuigbehoefte. Je borsten zijn nu eenmaal geen tutje. Na 2 dagen ook hier een tutje boven gehaald en ze was veel meer tevreden. Je moet toch zorgen dat je tepels niet open komen te liggen... Nemo |
| 14/04/2007 @ 07:52 MamaMir ![]() | JAnneke had op dag 2 al zoveel zuigbehoefte dat ze direct al aan de speen zat... |
[Reageer]

Zuig behoefte????

. Ik moet wel zeggen dat die zuigbehoefte vermindert. De eerste 2 a 3 weken kon hij bijna niet zonder tut in slaap vallen maar dat is sinds zijn derde week al veel beter. Nu (5 weken oud) slaapt hij 's nachts zonder tut (overdag staan we nog niet zo ver
)