[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 10:52 monka | Esther, dan zou je toch wat meer moeten drinken meid. Ik had ze wel allemaal vol, sommigen niet helemaal maar over het algemeen dronk ik ook 2 a 3 liter water, nu zit ik aan de 1,5 a 2 liter. Groetjes, Monica |
| 11/04/2007 @ 11:03 Emi | Nee hoor, ik plaste ook niet alle flessen vol, dus je doet het goed . Wat je kon opvangen was mooi meegenomen zei ze. De concentratie HCG die ze eruit halen blijft hetzelfde, je maakt er niet meer vanaan als je een liter meer gaat plassen ![]() |
| 11/04/2007 @ 12:53 Nicole ![]() | Het maakt toch niet uit hoeveel je plast? Ieder plasje is meegenomen! groetjes Nicole |
| 11/04/2007 @ 13:19 Marleen | Ik heb er bij ons wel eens naar geinformeerd, maar bij ons werd het helaas niet opgehaald. Anders had ik het zeker gedaan |
11/04/2007 @ 18:55 ![]() | Misschien hou je gewoon veel vocht op, esther! Vind MvM trouwens een prachtig initiatief! Maar in Belgiê wordt het volgens mij niet gedaan... |
| 18/04/2007 @ 12:29 Sparrow ![]() | Weet iemand of er ook zoiets bestaat in België?? Liefs Silke + ![]() |
[Reageer]

Moeders voor Moeders vraagje!!

Ik drink een pak Bar le Duc op een dag (2liter), vier koppen thee, een liter melk, soms een glas frisdrank, een kopje koffie (max. 2)......... Dat is bijna 5 liter! Ik ben een ongelooflijke nathals! En dan moet ik NOG MEER drinken?!

Zal wel aan mij liggen.....