< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Moeders voor Moeders vraagje!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Moeders voor Moeders vraagje!!
11/04/2007 @ 10:28
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Aan iedereen die meedoet aan MvM....!!

Hihi het klinkt nogal stom, maar ik heb het idee dat ik zo weinig plas! Hoeveel plassen jullie? Ik krijg net vier flessen in een week vol dan houdt 't wel op!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:50
Just_Me 9Maand Moderator

Hey hey!
Nou ik moet nog starten voor MvM!
Dus wel leuk dat je de vraag alvast stelt.... dan weet ik ook ongeveer hoeveel "appelsap" ik in zo'n kannetje moet krijgen hahaahhaa

Groetjes!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:52
monka

Esther, dan zou je toch wat meer moeten drinken meid. Ik had ze wel allemaal vol, sommigen niet helemaal maar over het algemeen dronk ik ook 2 a 3 liter water, nu zit ik aan de 1,5 a 2 liter.

Groetjes,
Monica
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:02
Esther en K3

Ik drink een pak Bar le Duc op een dag (2liter), vier koppen thee, een liter melk, soms een glas frisdrank, een kopje koffie (max. 2)......... Dat is bijna 5 liter! Ik ben een ongelooflijke nathals! En dan moet ik NOG MEER drinken?!Helluuupp!!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:03
Emi

Nee hoor, ik plaste ook niet alle flessen vol, dus je doet het goed . Wat je kon opvangen was mooi meegenomen zei ze. De concentratie HCG die ze eruit halen blijft hetzelfde, je maakt er niet meer vanaan als je een liter meer gaat plassen
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:04
Laura

Ik nam elke dag een nieuwe fles. Als ik veel plaste had ik drie kwart vol maar soms maar een kwart. Op mijn vrije dagen had ik ze dus veel voller dan de dagen dat ik werkte. Maar alle beetjes helpen hebben ze tegen mij gezegt.

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:14
kissie

hoi hoi
ik had bij beide keren dat ik mee deed aan moeders voor moeders de kannen niet altijd vol hoor en soms maar 1 tree vol nou ja dan zet ik er maar 1 bij de deur
en die geur van die flessen oooohhh daar kon ik van over me nek gaan eelllggg
maar goed ik heb hjet weer gehad en ik hoop ooit nog eens mee te mogen doen maar ja dat heb ik niet in handen he

iedereen erg goed dat jullie mee doen aan moeders voor moeders

groetjes kissie

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 12:53
Nicole

Het maakt toch niet uit hoeveel je plast?
Ieder plasje is meegenomen!

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:19
Marleen

Ik heb er bij ons wel eens naar geinformeerd, maar bij ons werd het helaas niet opgehaald. Anders had ik het zeker gedaan
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:22
Esther en K3

Wij moeten het ook wegbrengen.. Zucht.. Maar goed, ik mag niet klagen, in het noorden kunnen vrouwen helemaal niet meedoen! Wel zonde eigenlijk....

Enne, ik pies gewoon lekker verder..! Ik vond vier flessen in de week zo weinig, zeker als je kijkt naar wat ik drink..!!Zal wel aan mij liggen.....

Liefs Esther
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 18:55

Misschien hou je gewoon veel vocht op, esther!

Vind MvM trouwens een prachtig initiatief! Maar in Belgiê wordt het volgens mij niet gedaan...

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 23:27
kissie

hoi hoi
he ester ja ik weet het ook niet misschien verlies je veel vocht via je huid of houd je wel meer vocht vast ik weet het niet je drinkt wel veel ja

wel jammer dat niet iedereen mee kan doen maar goed

en helaas wat ik zo hoorde bestaat het in belgie nog niet

iedereen heel veel succes met jullie potjes plassen en zo zo weer mee willen doen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:42
stampertje

ik nam iedere dag een nieuwe fles. Maar, hoeveel ik ook dronk ik kreeg de flessen niet vol. Oke, ik moet zeggen dat ik het niet opving als ik op mijn werk was. Maar ook op dagen dat ik niet werkte kreeg ik de flessen niet vol. Het gaat erom dat ieder beetje helpt. Dus het maakt niet uit hoe vol de flessen zijn.

stampertje

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:25
Mir

Online Status Bekijk profiel
Hi,
Hier krijg ik twee trays van ieder 4 containers; dus 8 van die groene containers/flessen per week. En ik krijg het ook niet vol laat staan dat ik ze allemaal gevuld krijg !

Meestal neem ik elke dag een nieuwe container. Moet zeggen dat ik nu wel een beetje zat begin te worden; iedere keer de opgevangen urine in die groene container doen (die bewaarvloeistof stinkt !!), opvangbak uitspoelen en uurtje later weer hetzelfde ritueel voor een miniem klein plasje. Maar ja, gelukkig kunnen wij wel zwanger raken en hopelijk anderen door ons ook, denk ik dan maar.

Ze bellen hier elke week op zelfde dag en nagenoeg zelfde tijdstip aan, perfect geregeld. Dan hoeft niet de hele buurt mee te genieten.
Succes ermee !

[Laatst gewijzigd door Mir - 18/04/2007 @ 12:26] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:29
Sparrow

Weet iemand of er ook zoiets bestaat in België??

Liefs Silke +

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]