[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 23:20 Cindy | Hey, Ik ben nu een week overtijd. Als ik volgende week mijn regels nog niet heb, ga ik me laten testen. De enige symptomen zijn pijnlijke, opgezwollen borsten en vermoeidheid. Zijn er vrouwen die, tijdens hun zwangerschap, een sterkere urinegeur hadden/hebben.Want de laatste 2 weken ruikt mijn urine veel sterker en anders. Groetjes, Cindy |
| 12/04/2007 @ 11:10 loodje ![]() | ja mijn urine ruikt ook meer dan voor heen testen hoormeid, de vermoeidheid en gezwollen borsten zijn ook tekens, succes en laat het even weten |
| 13/04/2007 @ 00:14 Cindy | Hey loodje, Eerst en vooral een dikke proficiat met jouw zwangerschap. Bedankt voor jouw antwoord. Amaai, zou ik dan toch zwanger zijn? Ik zal je het zeker laten weten volgende week. groetjes, Cindy |
| 19/04/2007 @ 13:54 | Hey loodje, Ik had je beloofd dat ik je iets ging laten weten. Ik ben eergisteren bij mijn huisarts geweest voor een bloedafname en guess what : IK BEN ZWANGER !! Ik kan het nog steeds niet geloven.Ik ben bijna 7 weken zwanger en de uitgerekende datum is 7-12-2007. Wij zullen bevallen rond dezelfde periode. Momenteel heb ik geen zwangerschapssymptomen meer.Ik voel me keigoed. Hopelijk blijft het zo. Ik wens je een aangename zwangerschap. Groetjes, Cindy |
[Reageer]

zwangerschapssymptomen - urine