< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » nog zo klein en toch al zo slopend

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
nog zo klein en toch al zo slopend
13/04/2007 @ 11:00
melissa

Online Status Bekijk profiel
Kindje is nog maar zo klein maar je bent helemaal gesloopt na een ochtendje huishouden hihi wat ze nu al met je kennen doen is echt bizar gewoon toch

gr

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 15:56
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik vond de eerste 10 wkn het ergste.. zo verschrikkelijk moe.. ik ging iedere dag om 3 uur even naar bed... nu loop ik bijna op het eind en is de vermoeidheid ver te zoeken

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 17:13

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

ik had het de eerste 10-12 weken ook ontzettend lastig - 6/7 gaan werken, de zo al lange uren, leken nog langer. en 's middags moest ik echt een halfuurtje dutten. ik werk in het familiebedrijf, en af en toe kon ik efkes langer doorslapen 's middags ... en tegen dat het 19u was wou ik gewoon in bed. Om zes uur opstaan was een ramp, ik was nog zoooo moe, ik kon soms echt huilen...

Maarrrr... troost je - na de 12e week ging het met mij toch steeds beter. minder moe (alhoewel ik nog steeds sneller uitgeput ben na het kuisen of wandelen), minder misselijk, en dat groeiend buikje maakt alles goed !!!

Denk maar zo, dat kleintje in onze buik groeit in een ontzettend tempo, en ons lichaam verandert, dat kost energie hé. Dus, gewoon tijdig rusten en je niet overdoen.

Geniet ervan - binnenkort dan toch
doei

Amy & zoontje

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 19:34
Eva

Online Status
Ik geniet met volle teugen van het zwanger zijn. Ik ben er echt heel blij mee. Maar die vermoeidheid....... Ik heb vanmiddag maar weer eens vrij genomen en de hele middag liggen slapen.
Ik hoop dat het inderdaad na de 12e week wat minder wordt, ik doe nu niet zo veel meer dan werken en slapen.

Groetjes, Eva

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 20:18
melissa

Online Status Bekijk profiel
Ja ik heb een kleintje huppelen en ik kan dus niet echt moe zijn hihi maar zodra meneer savonds op bed lig ga ik languit op de bank en dat komt de klap hihi smiddags als ie slaapt ga ik ook lekker languit op de bank heerlijk

en ja eerste 3mnd het ergste daarna kan je de hele wereld aan hihi

gr

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 22:22
essie

Online Status Stuur bericht
hallo,

Ik heb (had) daar ook mega last van, echt midden op de dag aanvallen van moeheid.
het is nu wel iets minder geworden (gelukkig) vond mezelf echt een luie (huis)moeder.
Nu komt het tegen de avond als ik moet gaan koken, ik MOET dan echt heeeeel even mijn ogen dicht doen, en mijn man maakt het koken dan meestal af, hahaha echt lastig hoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]