[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 16:48 cindyke ![]() | ik heb ook de babyfen venkelolie gebruikt en heb der helemaal geen problemen mee gehad |
| 14/04/2007 @ 06:43 Simba ![]() | Toen ik vroeg aan de arts van het cb of venkelthee hielp tegen krampjes zei ze: tja ik heb ook gelezen dat venkelthee kankerverwekkend is. Ik heb het maar niet gedronken. Tja we moeten niet vergeten dat venkel een kruid is. Kruiden kunnnen wat bij je doen en worden ook als medicijnen gebruikt. Ik weet het niet ik ben geen dokter. lees even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Venkel |
| 15/04/2007 @ 22:27 jess ![]() | hey, heb hier een website gevonden die uitsluitend over venkel gaat: www . venkel . nl. Hier kan je ook foto's zien van de venkelplant met receptjes en zo. groetjes |
| 18/04/2007 @ 13:20 elke ![]() | Hihi! Ik ben ook zo blij als ik kaka zie. Alleen 's morgens nog is er kaka te zien... Maar stinkie stinkie! Amai amai! En anders rook dat helemaal niet onaangenaam... |
| 18/04/2007 @ 13:54 sigri ![]() | Dat van die verhoogde kans op wiegedood door venkelolie te geven ; daar heb ik nog nooit van gehoord. Beide kids hebben hier die druppels van babyfen gehad. |
[Reageer]

venkelolie->verhoogde kans wiegedood

. We waren zo blij toen het uiteindelijk wel lukte. Nooit gedacht dat ik ooit zo blij kon zijn bij het zien van poep