< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slaapzak uittrekken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
slaapzak uittrekken
13/04/2007 @ 21:58
rianne

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

mijn dochter sliep altijd heerlijk in een slaapzak. Ze is erg beweeglijk en onder een dekentje slapen wil ze niet.
Maar sinds enige dagen heeft ze uitgevonden hoe ze de slaapzak uit moet trekken. Ik leg haar in bed en als ik even later kom kijken heeft ze hem al uit. Ze omarmt de slaapzak en slaapt lekker verder. Als ik haar dan de slaapzak weer aan wil doen wordt ze natuurlijk wakker en begint het weer van voren af aan.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Het is nog zo koud.

Groetjes Rianne
Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 22:08
sanjay

Online Status Bekijk profiel
Je kan de slaapzak met de rits naar achteren aantrekken dan kan ze er niet bij.(dat doen veel moeders en het werkt)

Mij zoontje trek hem ook uit maar meestal wanneer ie niet wilt slapen of als ie wakker is geworden s'morgens.

succes
Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 22:52
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja klopt je kunt de slaap zak met de rits op de rug aan doen,maar dat ligt na mijn mening niet lekker,ga zelf eens met de jas aan en dan de rits op de rug liggen,dan voel je echt wel de rits in je rug en dat lijkt mij niet prettig,ik zelf zou dit persoonlijk nooit doen,mijn zusje werkt in een kinderdag verblijf en daar doen ze dit ook,maar ik zelf vind het zielig want na mijn mening ligt dat niet lekker,ik ga zelf ook niet met iets hards op de rug slapen.
wat je wel zou kunnen doen,en een makelijke oplossing neem gewoon een ouderwetse kinder veilig heids speld en die doe je door de opening van de rits en dan door de slaapzak en dan krijgen ze de rits ook niet meer open.
makelijk en dan liggen ze ook niet met een rits op de rug.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 23:52
Marleen

niks mis met de rits achterop. Mijn zoontje slaapt toch wel op de zij. Ik vind het gevaar van een veiligheidsspeld veel enger. Daarnaast zit de sluiting onderaan. En die rits merk je bijna niet (hoevaak ben ik wel niet wakker geworden in mijn mummy slaapzak in de tent terwijl die slaapzak gedraaid lag zodat ik op de rits lag te slapen, nooit wat van gemerkt)
Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 10:10
Dagmaries

Online Status Bekijk profiel
Als ze slaapt zou ik het slaapzakje lekker uitlaten! Dan trek je haar toch gewoon wat warmers aan? Even opnieuw toedekken en klaar! Wel schattig lijkt me als ze zo ligt te knuffelen met haar slaapzakje

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 10:45
chantal

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoiiii

Inderdaad gewoon rits op de rug doe ik bij mijn dochter ook al een half jaar want anders trekt ze hem ook uit.
En vind ik haar s'morgens half bevroren in d'r bedje ze blijft nooit onder de dekens liggen en draait zo erg dat ik ze ook altijd andersom in d'r bedje vind.
SInd 2 wk. slaapt ze in het grote bed want ze moest plaats maken.
Dacht toen die slaapzak weg want dat kan niet meer huilen huilen huilen was het alles geprobeerd en toen toch maar die zak weer aan en toen was het goed ze voelt zich er toch nog heel veilig in denk ik.

veel liefs en suc6

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:59
rianne

Online Status Stuur bericht
Allemaal bedankt voor de reacties. Het lijkt me voor haar niet lekker als ik de rits op haar rug doe. Ze slaapt dan wel altijd op haar buik, maar de achterkant van de slaapzak is veel hoger dan de voorkant. Het lijkt me dan naar zitten in haar hals. Na een weekendje bij oma hebben wij inmiddels een oplossing. Als je de rits van de slaapzak dichtdoet kun je het lipje van de rits onderaan naar binnen vouwen en hem dan met je vingers verder dichtvouwen. Tot nog toe heeft ze hem nog niet open kunnen krijgen.

In ieder geval bedankt voor de adviezen.

Groetjes Rianne
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]