Hoi iedereen,
Op 3 maart 2007 ben ik bevallen van mijn zoontje Rune. Hij was wel 5 weekjes te vroeg, maar al bij al deed hij het goed. We hebben eventjes wat gesukkeld met de voedingen en zo, maar dat is nu over.
Maar slapen is een beetje een probleem bij onze held. 's Nachts leggen we hem met zijn draagmand in zijn bedje. Zijn bedje staat scheef voor de reflux en anders zou hij helemaal naar beneden schuiven. Tussen zijn voedingen door sleip hij heel goed in zijn bedje. Maar we moesten hem telkens wakker maken voor zijn volgende flesje. Dus in overleg met de verpleegster mochten we hem laten doorslapen. De eerste twee dagen ging dat heel erg goed. Hij sloeg gewoon het flesje van 2 uur 's nachts over en was wakker om 6 uur. Maar na de tweede dag, is hij nu steeds rond 4 uur al wakker. Een tutje helpt maar voor eventjes en dus geven we hem weer iets vroeger een flesje.
Maar overdag is een grotere ramp

Hij eet zijn flesje goed op, laat een boertje en zit nog een half uurtje rechtop voor zijn reflux. Daarna terug in zijn park. En dan begint het. Hij ligt daar heel de tijd te kreunen, te huilen, ... Een tutje helpt ook weer maar voor een paar minuutjes. Ik had het idee dat hij niet graag in zo'n grote omgeving lag en heb daarom mijn zwangerschapskussen rondom hem gelegd. daardoor was hij weer wat rustiger. Tenminste voor 2 dagen. Nu zijn we weer bij af. Hij heeft net zijn papje gekregen en ligt alweer te huilen. En dat is niet van de honger.
Hebben jullie misschien een paar tips om hem rustig te laten slapen?
Hoe verloopt het bij jullie met deze hitte? Onze Rune heeft er wel wat last van. Hij ligt nu enkel in zijn bodyke in zijn parkje.
Groetjes noeke en Rune