< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » hoe lang is jullie baby van 4m wakker

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
hoe lang is jullie baby van 4m wakker
16/04/2007 @ 11:19
Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoe lang kan jullie baby van ongeveer 4 maanden wakker zijn voordat hij/zij terug moet gaan slapen.
Mijn dochtertje geeft heel moeilijk slaapsignalen, en weent vrij veel. Dus ik vind het altijd moeilijk om te weten wanneer ze terug moe is.

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:54
nieke

Hoi,

toen Janna 4 maanden was, zat er meestal een anderhalf uur tot 2 uur tussen voor ze terug moe was, 's avonds iets langer. Nu is dat meestal nog zo, maar soms kan ze het al langer rekken.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:22

Online Status Bekijk profiel
ja, hietr ook ongeveer 1.5 tot 2 uur wakker tussen twee flesjes. dan gaat ze een tot 2 uur slapen. savonds is ze ook wat langer wakker.

groetjes trui.

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 13:16
Daantje

Jayla is bijna 4 maanden. 'sochtends om 7.00 uur krijgt ze haar eerste flesje en dan gaat ze ca 1,5 uur terug naar bed.Dan blijft ze wakker ( met kleine hazeslaapjes tussendoor) tot een uurtje of half 1 en dan breng ik haar naar bed waar ze vervolgens 3 uurtjes slaapt. Tegen half 4 maak ik har weer wakker en dan blijft ze wakker tot een uurtje of 7/ half 8 ( weer met een kort hazeslaapje tussendoor). Dan gaat ze weer naar bed en slaapt tot de volgende ochtend 7 uur.
Jayla geeft zelf aan dat ze moe wordt dus dat scheelt wel. Ze gaat dan in haar oogjes wrijven en probeert haar duimpje te pakken. Ook zie je haar dan echt vechten tegen de slaap en een beetje krijsen. Dit is voor mij een teken dat ze echt moe is en wil slapen.

Liefs
Daantje

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 13:38
fatos

Online Status Stuur bericht
Sera kan ongeveer 1,5 uur wakker blijven. Nu ze naar de 5 maanden toe gaat blijft ze 's avonds langer wakker. Ze slaapt overdag 3X. 's morgens van ongeveer 9.30-11.30 en dan 's middags nog 2 slaapjes van een uur. Tussen 19:00 en 19:30 gaat ze weer naar bed tot de volgende ochtend tussen 7:30-8:00 (ze wordt 's avonds en 's nacht wel wakker voor haar voeding). Sera begint als ze slaap krijgt ook in haar oogjes te wrijven, te gapen of te huilen.
Misschien weent Emma veel omdat ze niet genoeg slaap krijgt? Sera is echt veel minder vrolijk als ze niet genoeg heeft geslapen. Heb je de boek van Ria Blom over regelmaat wel eens gelezen? Ik volg het niet heel precies op (ik vind het wel vrij extreem), maar ik had er wel veel aan. Misschien een tip voor jou?
Succes!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:10
Barbara75

Tim is nu 4 maanden.
Dit is ongeveer zijn dag ritme:
7.00 eerste fles
9.00 naar bed
11.00 fruit met tweede fles
12.30 naar bed
15.30 derde fles
tussen door een paar hazeslaapjes
19.00 vierde fles
19.15 naar bed
22.30 laatste fles met nutrix maar dan slaapt hij half door
Geef ik de fles van 22.30 niet dan kan ik er om 3.00 snachts uit omdat hij honger heeft.
Hij is dus best al veel wakker.
Nu ligt hij lekker in de tuin te slapen in zijn campingbedje dat vind hij heerlijk.

Barbara

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 18:13
Susie

Hier met 4 maanden maximaal een uur en een kwartier hoor. Nu maximaal 1,5 uur. We hebben gewoon een kleine die echt op tijd naar bed moet anders is het ook huilen. Kleine slaapkop.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:29

snachts slaapt onze schat supergoed, deze nacht van 18u tot 7.30 en dan heb ik hem wakker gemaakt...

Nu begint ie overdag wel slechter te slapen, gisteren heeft ie bvb op een hele dag 1 uurtje geslapen,misschien heeft het ook wel wat met de hitte te maken, t was hier 26° in huis...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]