Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 10:20 | hoi hoi fatos: dat zou een oplossing kunnen zijn, maar zijn kamer is nietzo groot dus ik zou me echt achter de commode moeten verstoppen... werkt niet echt denk ik. ik denk dat ik maar vanachter de deur moet gaan loeren... maar even een stom vraagje.... oudere kinderen gaan zich in de ogen wrijven als ze moe zijn... hoe laten babyjes van 5 weken dat merken (behalve gapen) ik moet bij sem eens opletten hoe hij het laat merken,maar ik vroeg het me gewoon even af?? groetjes Luckey |
| 19/04/2007 @ 11:03 sophie26 ![]() | Lena wrijft ook in de oogjes, geeuwt, krijgt een "glazige blik", wordt wat roder in het gezichtje, enz... |
| 19/04/2007 @ 15:54 minika ![]() | Iemand tips tegen de pijn, want ze heeft echt onwijs veel last van de spuiten... Mieke |
| 19/04/2007 @ 16:21 Eva | Ik heb het zelf niet geprobeerd omdat dit niet nodig was maar het schijnt te helpen als je de plek nat houdt bijvoorbeeld dmv een natte zakdoek. Succes!! |
| 19/04/2007 @ 16:23 Eva | Haha, lachen, ik zie dat ik wel erg veel overtijd ben ![]() ![]() |
| 19/04/2007 @ 16:47 minika ![]() | thanks |
| 19/04/2007 @ 16:56 fatos ![]() | De plekjes waar ze geprikt hebben heel goed wrijven/masseren zodat de vloeistof goed verspreidt. Verder mag je echt gewoon een zetpil geven. |
| 19/04/2007 @ 21:30 | En als je kindje koorts heeft een natte doek met gewoon keukenazijn (geen schoonmaak azijn) even op de kuiten houden. Dat schijnt de koorts te verlagen. En inderdaad een zetpilletje van 60 mg geven dat doet wonderen. Mijn zoontje heeft ook veel pijn gehad met zijn prikjes met wat verhoging erbij maar echt morgen gaat het een stuk beter. Succes. |
| 21/04/2007 @ 08:16 Susie ![]() | Topic omhoog.. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Niet willen slapen overdag